مورایس: حضور در جام جهانی برای ایران کافی نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای دعوت به تیم ملی فاکتورهای متفاوتی نیاز است که یکی از آنها عملکرد تیمی است که هم بازیکن می‌تواند خود را نشان دهد و هم تیم پیشرفت می‌کند. کیفیت بازیکنان رو به رشد است، اگر بازیکنان تیم ملی زیر ۲۱ سال را حساب کنیم، هفت نفر بازیکن در تیم ملی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در کنفرانس قبل از بازی با ذوب‌آهن، اظهار کرد: همه متوجه دربی حساس اصفهان هستند، دو باشگاه بزرگ مقابل هم فرار می‌گیرند که ما به دنبال نتیجه بازی و نتیجه کیفیت کار هستیم و قصد داریم به سطحی برسیم که مدعی قهرمانی باشیم.

وی با بیان اینکه نگرانی خاصی بابت بازی قبلی نداریم، تصریح کرد: همه اشتباه می‌کنند در بازی قبل به خاطر دفاع گل نخوردیم بلکه به دلیل تصمیم اشتباه گل دریافت کردیم، زیرا در آن لحظه توپ را در اختیار داشتیم. در رابطه با بازیکنان باید بگویم آنها کیفیت‌های متفاوتی دارند و به خاطر دیدی که داریم بازیکن عوض می‌کنیم، به دلیل اشتباه نیست و می‌خواهیم تیم خوبی داشته باشیم. در بازی قبل اشتباه کردیم که از اشتباهات درس می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص حضور بازیکنان سپاهان در تیم ملی، خاطرنشان کرد: برای دعوت به تیم ملی فاکتورهای متفاوتی نیاز است که یکی از آنها عملکرد تیمی است که بازیکن هم می‌تواند خود را نشان دهد و هم تیم پیشرفت می‌کند. کیفیت بازیکنان رو به رشد است، اگر بازیکنان تیم ملی زیر ۲۱ سال راهم حساب کنیم، هفت نفر بازیکن در تیم ملی داریم. حضور در تیم ملی نه تنها انگیزه برای خود بازیکن است بلکه برای باشگاه نیز انگیزه است و شرایطی را مهیا می‌کند تا بازیکنان به تیم ملی دعوت شوند.

مورایس ادامه داد: به تیم ملی دعوت شدن کافی نیست بلکه مهم این است در تیم ملی پس از دعوت شدن باقی بمانی، زیرا باید با لژیونرها رقابت کنی. بازیکنان ما باید متوجه باشند و آنقدر کیفیت خود را بالا بیاورند تا از رنگ لباس ایران دفاع کنند. حضور ایران تنها در جام جهانی کافی نیست بلکه باید عملکرد خوبی داشته باشند، من ایرانی نیستم، اما می‌دانم ایران چه بازیکنان با کیفیتی دارد و لیاقت دارند این را در جام جهانی نشان دهند.

وی با بیان اینکه دو ماه است با بازیکنان کار کردم و بازیکن انسان است نمی‌تواند هر روز کار کند؛ بنابراین قصد داریم گام به گام جلو برویم، تصریح کرد: تیم ما فقط نمی‌خواهد دفاع کند بلکه قصد داریم بازی‌سازی و بازی قشنگ ارائه دهیم، کار خود را با نیما و رشید آغاز کردیم و هماهنگی دفاع با این دروازه‌بان بود که در لحظات آخر نیازمند به جمع ما اضافه شد و دو هفته است که با این بازیکن کار می‌کنیم و در آینده بازی با کیفیت تری ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: شناخت کافی به لیگ ندارم و تا الان فقط یاد گرفتم، اما در کل از تیم رضایت کامل دارم و امیدوارم تیمی با کیفیتی بهتر خواهیم داشته باشیم. من و بازیکنانم به یکدیگر اعتماد داریم و ارتباط بین ما خصوصی است.

کد خبر 602420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.