گوشی موتورولا Edge 30 اولترا چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتورولا Edge 30 اولترا با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و شارژر 125 واتی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، درحالی که شرکت موتورولا هنوز تاریخ دقیق معرفی گوشی موتورولا Edge 30 اولت را را اعلام نکرده، افشاگری یک ویدئوی تبلیغاتی جدید از آن در توئیتر به اشتراک گذاشته است. این ویدئو علاوه بر تائید نام گوشی، به بعضی از ویژگی‌های آن مانند دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز اشاره می‌کند.

به نظر می‌رسد که گوشی موتورولا Edge 30 اولت را نسخه جهانی X30 Pro خواهد بود که دوربین اصلی آن به حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز شده است و با دو دوربین دیگر نیز همراه است، حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی ISOCELL HP1 سامسونگ است. این محصول به دوربین سلفی تکی نیز مجهز خواهد بود.

ویدئوی منتشر شده به قابلیت گوشی موتورولا Edge 30 اولت را برای پشتیبانی از فناوری شارژ فوق‌سریع ۱۲۵ واتی سیمی از طریق درگاه USB-C اشاره می‌کند. محصول ذکر شده به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد، این پردازنده در گوشی‌های گلکسی زد فولد ۴، گلکسی زد فلیپ ۴ و شیائومی 12S اولت را نیز به کار رفته است.

با توجه به مطالب ارائه شده، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گوشی موتورولا Edge 30 اولت را ۱۲ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و با قیمت ۸۹۹ یورو در بازار اروپا عرضه می‌شود. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه تقریباً ۱۰۰ یورو از Edge 30 Pro گران‌تر خواهد بود.

کد خبر 602409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.