از ظرفیت خبرگزاری ایمنا برای معرفی جهانی یزد استفاده شود

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شواری اسلامی از ظرفیت خبرگزاری ایمنا برای معرفی شهر یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصالح جوکار امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در آئین افتتاح و آغاز به کار دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان یزد با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی هستند اظهار کرد: مطالبات و خواسته‌های مردم یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید در جامعه مورد توجه مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: این کار باید در راستای قواعد و چهارچوب‌هایی انجام شود که زندگی شهری برای مردم به خوبی تحقق پیدا کند و شهروندان بتوانند از فرهنگ و امنیت شهری به درستی بهره‌گیری کنند.

جوکار زنده بودن شهر را به واسطه قوانینی دانست که در جامعه وجود دارد و گفت: امروز وقتی رسانه‌ای ایجاد می‌شود، از یک سو اقدامات مدیران را باید منتشر و از سوی دیگر مطالبات مردمی را منتقل کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایمنا یک خبرگزاری کشوری است و نمایندگی خود را در یزد ایجاد می‌کند که ارزش بسیار بالایی دارد.

وی تصریح کرد: امروز یزد در حوزه گردشگری باید حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و با توجه به تعاریفی که ما در سطح جهانی داریم، باید این موضوع را در سطح بین‌الملل منتقل کنیم تا شناخت بیشتری نسبت به یزد ایجاد شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بافت تاریخی یزد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد گفت: بنایی که در این عرصه گذاشته شده در سایه خلاقیت، فرهنگ و تمدن مردم این خطه است. این موضوع یک سرمایه بسیار ارزشمند و مهم است و باید نسبت به آن توجه ویژه و خاصی داشته باشیم و به طور قطع اطلاع‌رسانی در این حوزه اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی با اشاره به موضوع خواهرخواندگی‌های شهر یزد گفت: موضوع خواهرخواندگی‌ها در حال حاضر به یک ابزار تبلیغاتی تبدیل شده و تاکنون هیچ نتیجه‌ای به دنبال نداشته است که باید برای رفع این مشکل برنامه‌ریزی و از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

کد خبر 602224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.