خبرگزاری ایمنا نقش مهمی در افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری دارد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد با بیان اینکه ارتباط با رسانه‌ها یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید توسط نهادهای مختلف عمومی و دولتی انجام شود، گفت: خبرگزاری ایمنا نقش مهمی در افزایش اعتماد شهروندان به مدیریت شهری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حامد سلطانی امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در آئین افتتاح و آغاز به کار دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان یزد با اشاره به اینکه بحث اطلاع‌رسانی در جامعه یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید تمام دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و دولتی به آن توجه داشته باشند، اظهار کرد: مردم حق دارند از تمام فعالیت‌ها و اقدامات مسئولان آگاه باشند، لذا وظیفه مسئولان است که نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط و تعامل میان رسانه‌ها و شهرداری یکی از مهمترین مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و به همین دلیل از ابتدای فعالیت مدیریت شهری تاکنون نسبت به ایجاد و تقویت این ارتباط اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری یزد تصریح کرد: یکی از معضلاتی که شهرداری‌ها با آن به شدت درگیر بودند، وجود دیوار بی‌اعتمادی میان مردم و شهرداری‌ها است که به طور قطع با اطلاع‌رسانی امکان رفع این مشکل و کوتاه شدن این دیوار وجود دارد.

وی افزود: تلاش می‌کنیم که در حوزه اطلاع‌رسانی بهترین عملکرد را داشته باشیم و به طور قطع این عملکرد با افتتاح خبرگزاری ایمنا بهتر و بیشتر رقم می‌خورد.

سلطانی با بیان اینکه امروز استودیوی «صدای شهر» در یزد به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: نخستین موزه تشریفات و امور بین‌الملل کشور نیز به همت شهرداری یزد و با توجه و همراهی‌های ویژه شهردار یزد به بهره‌برداری رسید که این اقدام در حوزه فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کد خبر 602221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.