ایمنا، بزرگ‌ترین مرجع برای انتقال تجارب مدیریت شهری است

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا با اشاره به اقدامات و برنامه‌های این خبرگزاری در حوزه مدیریت شهری گفت: ایمنا بزرگ‌ترین مرجع برای انتقال تجارب مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید شریفی‌فر امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در آئین افتتاح نمایندگی استان یزد خبرگزاری ایمنا، اظهار کرد: قرابت استان‌های اصفهان و یزد از گذشته تاکنون وجود داشته است، یزد نخستین استانی است که خبرگزاری ایمنا فعالیت خود را به‌صورت رسمی در بین استان‌های کشور آغاز کرده است.

وی افزود: بیش از یک هزار شهر کشور نیازمند انتقال تجارب شهرداران و مدیریت شهری است که در حال حاضر ایمنا، بزرگ‌ترین مرجع برای این موضوع است.

مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا تصریح کرد: سرویس ترجمه ایمنا یکی از حوزه‌هایی است که در زمینه اطلاع‌رسانی توانسته است مؤثر و راهبردی عمل کند و در حوزه معرفی شهرهای ایران به دیگر شهرهای جهان موفقیت‌های بسیاری کسب کرده است.

خبرگزاری شهری نباید تریبون شهرداری و مدیران شهری باشد

وی با تأکید بر اینکه خبرگزاری شهری نباید تریبون شهرداری و مدیران شهری باشد، گفت: این‌که اخبار شهرداری را منتشر کنیم یکی از وظایف خبرگزاری است، اما یکی از اقدامات بسیار مهمی که ایمنا انجام می‌دهد، بیان مشکلات مردم از زبان آن‌ها است.

شریفی‌فر اضافه کرد: یکی دیگر از فعالیت‌هایی که خبرگزاری ایمنا به‌صورت جدی مدنظر قرار داده است، بحث مهندسی خبر برای فرهنگ‌سازی در زمینه فعالیت‌هایی است که مدیریت شهری قصد اجرای آن در شهر را دارد.

کد خبر 602212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.