۲۰۰۰ عنوان کتاب دفاع مقدسی تا پایان سال منتشر می‌شود

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکنون پنج هزار عنوان کتاب منتشر کرده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم دو هزار عنوان دیگر منتشر کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع پرس، سردار عباس بایرامی با بیان اینکه سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای انجام رسالت خود برنامه‌های متنوع فرهنگی دارد، اظهار کرد: در حوزه تولید کتاب به دنبال ارتقای کمی و کیفی هستیم.

وی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس را مشوق مجموعه‌های فعال در حوزه نشر و تولید کتاب استان‌ها دانست و افزود: امسال همه استان‌ها مکلف به تولید ۶۰ عنوان کتاب با سوژه‌های خوب و زیبای دفاع مقدس هستند و کار پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور یکی از برنامه‌های شاخص این سازمان در سال جاری را انتخاب کتاب سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: بر اساس برآوردها پنج هزار عنوان کتاب به دبیرخانه ارسال خواهد شد.

بایرامی همچنین از برگزاری کنگره بین‌المللی شعر دفاع مقدس به میزبانی یکی از استان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: جشنواره‌های استانی شعر دفاع مقدس در حال برگزاری است و برگزیده‌ها به کنگره ملی راه پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکنون پنج هزار عنوان کتاب منتشر کرده است و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم دو هزار عنوان دیگر منتشر کنیم، یادآور شد: در مجموع ۲۳ هزار عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در کشور منتشر شده است.

کد خبر 602173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.