شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۱۳ شهریور

کیفیت هوای کلان‌شهر تهران امروز در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۰ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _یکشنبه سیزدهم شهریورماه_ در ساعت منتهی به هشت صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۰ در وضعیت قابل قبول (زرد) ثبت شده است.

ایستگاه آتی ساز با شاخص ۴۹، چشمه با شاخص ۴۲ و قدس با شاخص ۳۹ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

وضعیت ایستگاه‌های باقرشهر با شاخص ۱۲۱، پارک رازی با شاخص ۱۳۵، پاسداران با شاخص ۱۲۵، پیشوا با شاخص ۱۲۸، پارک شکوفه با شاخص ۱۱۶، دماوند با شاخص ۱۰۱، سلامت با شاخص ۱۲۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۹، قائم با شاخص ۱۱۱، قرچک با شاخص ۱۴۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۶ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلامشهر با شاخص ۵۶، امام خمینی با شاخص ۸۴، پاکدشت با شاخص ۸۹، پردیس با شاخص ۵۶، دانشگاه تهران با شاخص ۹۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۶، رباط کریم با شاخص ۷۰، ژئوفیزیک با شاخص ۶۴، علم و صنعت با شاخص ۱۰۰، ملارد با شاخص ۷۲، ورامین با شاخص ۶۸ در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 602143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.