۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
عینک Glasses T1 لنوو معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که عینک Glasses T1 لنوو به‌عنوان نمایشگر ثانویه با قابلیت اتصال به رایانه و گوشی معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عینک Glasses T1 لنوو دارای یک صفحه‌نمایش microLED با کنتراست بالا و وضوح تصویر Full HD است؛ این محصول دو نمایشگر دارد که هر یک از آن‌ها را برای یک چشم در نظر گرفته است. عینک هوشمند لنوو به بلندگوی داخلی مجهز شده است و از گواهی TUV برای کاهش نور آبی بهره می‌برد. خریداران می‌توانند از لنزهای سفارشی روی این عینک استفاده کنند.

همه قابلیت‌های عینک Glasses T1 لنوو از طریق دستگاهی که به آن متصل شده است، کنترل می‌شود. عینک ذکر شده از اتصال USB-C برای ارتباط با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها مانند گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای ویندوزی، مک و اندروید بهره می‌برد. شرکت سازنده یک آداپتور لایتنینگ برای عینک جدید خود در نظر گرفته است تا بتوان آن را به آیفون متصل کرد.

شرکت لنوو تاکنون جزئیاتی درمورد قیمت عینک Glasses T1 منتشر نکرده، البته تائید کرده است که محصول جدید اواخر سال جاری وارد بازار چین می‌شود و از سال آینده نیز در دیگر کشورهای جهان در دسترس قرار می‌گیرد.

کد خبر 602115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.