قیمت لپ‌تاپ تاشدنی Asus Zenbook 17 Fold مشخص شد

شرکت ایسوس اعلام کرده است که لپ‌تاپ تاشدنی Zenbook 17 Fold که در CES 2022 معرفی شده بود با قیمت ۳۵۰۰ دلار وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ جدید ایسوس که Asus Zenbook 17 Fold نام دارد، دارای صفحه‎ نمایش ۱۷.۳ اینچی OLED با وضوح ۱۹۲۰ * ۲۵۶۰ پیکسل است که از وسط تا می‌شود. اگر دستگاه را ۹۰ درجه تا کنید، با «فرم‌فکتوری» شبیه لپ‌تاپ‌های سنتی مواجه می‌شوید. در این حالت، نمایشگری ۱۲.۵ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل ارائه می‌شود و بخش پایینی نمایشگر در نقش صفحه‌کلید مجازی ظاهر می‌شود.

کاربران در صورت تمایل می‌توانند صفحه‌کلیدی فیزیکی که به صورت مغناطیسی به دستگاه متصل می‌شود روی بخش پایینی نمایشگر قرار دهند. لپ‌تاپ ایسوس را می‌توان در حالت تمام صفحه نیز استفاده کرد. در حالت تمام صفحه، صفحه‌کلید فیزیکی از طریق بلوتوث به دستگاه متصل می‌شود. لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 17 Fold می‌تواند جایگزین تبلت شود؛ این لپ‌تاپ ۱.۵ کیلوگرم وزن دارد و لولای آن بدون مشکل تا ۳۰ هزار بار باز و بسته می‌شود.

لپ‌تاپ ایسوس Zenbook 17 Fold از پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل، واحد گرافیکی Iris، یک ترابایت درایو ذخیره‌سازی SSD، باتری ۷۵ وات ساعتی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است. این محصول به دو درگاه USB-C، وای‌فای 6E، اسپیکرهای «هارمن‌کاردن» با پشتیبانی از دالبی اتموس و وب‌کم پنج مگاپیکسلی مجهز شده است. شرکت ایسوس اعلام کرده است که این لپ‌تاپ تاشدنی با قیمت ۳۵۰۰ دلار در فصل چهارم سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود. قیمت Asus Zenbook 17 Fold تقریباً هزار دلار گران‌تر از لپ‌تاپ تاشدنی Lenovo Thinkpad X1 Fold است.

کد خبر 602113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.