رانندگان سرویس مدارس پروانه تردد دریافت کنند

شهردار زرند گفت: لازم است رانندگان سرویس مدارس نسبت به دریافت پروانه تردد (کارت سرویس مدارس) اقدام کنند.

علی ضیاءالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه رانندگان سرویس مدارس باید نسبت به دریافت پروانه تردد (کارت سرویس مدارس) اقدام کنند، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید ادامه فعالیت رانندگان سرویس مدارس مشروط به داشتن کارت تردد است.

وی افزود: با توجه به آئین‌نامه اجرایی حمل‌ونقل دانش‌آموزی مصوبه هیئت وزیران و تصمیمات کارگروه ماده ۱۸ آموزش و پرورش زرند، تمام رانندگان سرویس مدارس در شهر زرند و حومه باید نسبت به دریافت پروانه فعالیت (کارت تردد سرویس مدارس) اقدام کنند.

️شهردار زرند خاطرنشان کرد: ازآنجاکه تأمین امنیت دانش‌آموزان به عنوان مهم‌ترین قشر جامعه از برنامه‌های شهرداری است، بنابراین داشتن الحاقیه بیمه‌نامه شخص ثالث، معاینه فنی خودرو، تاییدیه پلیس راهور و اداره اماکن عمومی در اجرای این طرح ضروری است.

ضیاءالدینی تصریح کرد: رانندگان متقاضی فعالیت سرویس مدارس در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی) ثبت‌نام و از امکانات در نظر گرفته شده از جمله سهمیه اعتباری سوخت در این طرح بهره‌مند شوند، رانندگان برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان مدیریت حمل و نقل ترافیک شهرداری واقع در ابتدای بلوار جانبازان مراجعه کنند.

به گزارش ایمنا، شهر زرند در شمال استان کرمان و در جنوب کمی مایل به شرق ایران است. زرند با استان یزد و شهرستان بافق و شهرهای راور، کرمان، کوهبنان و رفسنجان همسایه است. زرند با مرکز استان ۸۰ کیلومتر و با شهرهای رفسنجان و کوهبنان ۹۰ کیلومتر، با بافق ۱۶۵ کیلومتر و با راور ۸۰ کیلومتر فاصله دارد.

کد خبر 601843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.