رشد یک درصدی بیت کوین

روند بازار رمزارزها امروز بهتر بود و بیت کوین توانست رشد یک درصدی را تجربه کند، اتریوم نیز رشد سه درصدی را تجربه کرد و رمزارز صرافی بایننس رشد ۱.۲۳ درصدی را تجربه نمود، شاخص ترس و طمع بهبود یافته و به سطح ۲۵ واحد رسیده، دامیننس بیت کوین روند کاهشی دارد و به زیر ۴۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روند بازار رمزارزها امروز بهتر بود و بیت کوین توانست رشد یک درصدی را تجربه کند، اتریوم نیز رشد سه درصدی را تجربه کرد و رمزارز صرافی بایننس رشد ۱.۲۳ درصدی را تجربه نمود، شاخص ترس و طمع بهبود یافته و به سطح ۲۵ واحد رسیده، دامیننس بیت کوین روند کاهشی دارد و به زیر ۴۰ درصد رسیده است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار ۱۱۱ دلار

تغییرات: رشد ۱.۰۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۵۹۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۲۳ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۸ دلار و ۶۸ سنت

تغییرات: رشد ۱.۲۳ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۲ دلار

تغییرات: رشد ۱.۹۷ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۵۸ دلار

تغییرات: رشد ۲.۷۱ درصدی

سولانا (SOL): ۳۱ دلار و ۶۳ سنت

تغییرات: رشد ۱.۸۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۶۱۹ دلار

تغییرات: رشد ۲.۴۱ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۸۱ دلار

تغییرات: رشد ۶.۵۱ درصدی

پولکادات (DOT): هفت دلار و ۲۷ سنت

تغییرات: رشد ۴.۵۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۳۱ دلار

تغییرات: رشد ۰.۷۴ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۲۴ سنت

تغییرات: رشد ۱.۵۱ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد یک درصدی بیت کوین

حمایت: ۱۸ هزار ۹۵۷ دلار

مقاومت: ۲۰ هزار ۸۱۹ دلار.

پیش بینی: تداوم رفتار نوسانی بین دو سطح مشخص شده، در صورتی که در فاز منفی اندکاتور مکدی کراس خط آبی از قرمز اتفاق بیفتد احتمال شروع یک روند جدید، برای بازار را خواهیم داشت.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

دامیننس بیت کوین: ۳۹.۹۰ درصد

رشد یک درصدی بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

ارزش بازار رمزارزها ۹۱۸ میلیارد دلار.

ارزش بازار حوزه دیفای ۴۴ میلیارد دلار.

رشد یک درصدی بیت کوین

شاخص ترس و طمع

افزایش پنج واحدی شاخص ترس و طمع و رشد و به محدوده ۲۵ واحد هستیم که بیانگر کاهش میزان ترس در بازار نسبت به روز گذشته است.

رشد یک درصدی بیت کوین

اخبار بازار رمزارزها

صرافی‌های بایننس و کریپتو دات‌کام از به‌روزرسانی بیکن چین بایننس پشتیبانی می‌کنند

بیکن چین (Beacon Chain) بایننس اسمارت چین (BNB Chain) در تاریخ دوم سپتامبر (۱۱ شهریور) در ارتفاع بلاک ۲۶ هزار به‌روزرسانی خواهد شد. چندین صرافی از جمله بایننس و کریپتو دات‌کام پشتیبانی خود از این به‌روزرسانی را اعلام کرده‌اند. این به‌روزرسانی «Gödel» نام دارد و برای حذف ویژگی‌های صرافی غیرمتمرکز (DEX) از بیکن چین طراحی شده است تا از این طریق بر امنیت و قدرت پردازش بیشتر تمرکز داشته باشد.

درآمد استخراج بیت کوین در ماه اوت ۱۰ درصد رشد کرد

داده‌های وب‌سایت بلاک (The Block) نشان می‌دهند که در ماه گذشته ماینرهای ارز دیجیتال برتر بازار ۶۵۷ میلیون دلار درآمد داشته‌اند. این بدان معناست که درآمد استخراج بیت کوین در ماه اوت (۹ مرداد تا ۹ شهریور) ۱۰ درصد رشد کرده است. همچنین شاخص سختی استخراج بیت کوین نسبت به ماه پیش از خود ۹.۲۶ درصد رشد داشته است و در همین بازه زمانی، هش ریت شبکه بیت کوین نیز ۱۳ درصد افزایش یافته است.

فوربس: بیش از نیمی از حجم معاملات روزانه بیت کوین در صرافی‌های ارزهای دیجیتال ساختگی هستند

مجله فوربس در گزارش تازه خود عنوان کرده است که اکثر حجم معاملات بیت کوین در صرافی‌ها ساختگی است. فوربس با بررسی ۱۵۷ صرافی ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، متوجه شد که بیش از نیمی از حجم کل معاملات گزارش شده بیت کوین احتمالاً جعلی هستند. به گفته فوربس، داده‌های حجم معاملاتی به‌دلیل واش تریدینگ (Wash Trading) بالا رفته است. واش تریدینگ برای دستکاری بازار و بالا نشان دادن فعالیت صرافی استفاده می‌شود.

غول فناوری میتو ۴۳ میلیون دلار از سرمایه‌گذاری خود در ارزهای دیجیتال ضرر کرده است

غول فناوری هنگ‌کنگی میتو (Meitu) که در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) از سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری خود در ارزهای دیجیتال خبر داده بود، اکنون دچار زیان بسیار سنگینی شده است. این شرکت گزارش داده است که حدود ۴۳.۴ میلیون دلار از دارایی ارزهای دیجیتال خود را از دست داده است. این شرکت همچنین فاش کرد که زیان آن از محل سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در ۳ ماهه اخیر بیش از ۲ برابر شده است.

تنها ۵۹ درصد از عرضه اولیه شیبا اینو باقی مانده است

داده‌های ارائه شده توسط پورتال کریپتو آی (Crypto Eye) نشان می‌دهند که ۵۸۹.۶۲ تریلیون توکن شیبا اینو یا معادل ۵۹ درصد از عرضه کل این میم کوین باقی مانده است. براساس داده‌های این پلتفرم، همچنین در ماه اوت (مرداد) ۳.۶ میلیارد واحد توکن شیبا اینو سوزانده شده است که با این حساب، میزان توکن‌های شیبا اینو سوزانده شده در طول تابستان به ۱۲.۶۷ میلیارد واحد از این میم کوین می‌رسد که ارزشی معادل ۱۵۶,۵۰۷ دلار دارد.

دیوید روبنشتاین از سرمایه‌گذاری خود در ارزهای دیجیتال خبر داد

دیوید روبنشتاین، هم‌بنیان‌گذار میلیاردر شرکت کارلایل (Carlyle)، در مصاحبه اخیر خود با شبکه سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) عنوان کرد که در کسب‌وکارهای ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده است و انتظار دارد که کنگره آمریکا قوانین اضافه بر این بخش اعمال نکند. روبنشتاین عنوان کرد اگرچه بازار ارزهای دیجیتال با ریزش سنگینی مواجه شده است، با این حال او همچنان نسبت به آینده این صنعت امیدوار است؛ چرا که نسل‌های جوان‌تر سخت در تلاش هستند تا ایده‌های جدیدی را خلق کنند.

ایردراپ ۳۰۰ هزار توکن آپتیمیسم به کاربران این شبکه در پلتفرم وان‌اینچ

صرافی ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز وان‌اینچ (1inch) اعلام کرده است که به تمام کاربرانی که در کیف پول این پلتفرم، توکن‌های خود را از طریق شبکه لایه دوم آپتیمیسم (Optimism) معامله کرده باشند، ۳۰۰٬۰۰۰ واحد از توکن بومی این شبکه (OP) را ایردراپ خواهد کرد. این ایردراپ به‌طور مساوی بین همه کیف پول‌های واجد شرایط که از زمان ادغام با شبکه آپتیمیسم، یعنی اوت ۲۰۲۱ (مرداد ۱۴۰۰) تا امروز از این شبکه استفاده کرده‌اند، توزیع خواهد شد.

توکن بومی کاردانو توسط پلتفرم معاملاتی رابین‌هود فهرست شد

پلتفرم معاملاتی رابین‌هود (Robinhood)، در حال گسترش پشتیبانی خود از ارزهای دیجیتال مختلف است و به‌تازگی توکن بومی شبکه کاردانو (ADA) را نیز به فهرست معاملاتی خود افزوده است. رابین‌هود امروز اعلام کرد که این اقدام به‌دلیل تقاضای گسترده کاربران بوده است و انتظار می‌رود که امکان معامله این توکن بلافاصله آغاز شود.

نقشه بازار

رشد یک درصدی بیت کوین

کد خبر 601802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.