پوکو تاریخ رسمی رونمایی از گوشی‌های M5 و M5s را اعلام کرد

شرکت پوکو تایید کرد که دو گوشی هوشمند پوکو M5 و M5s در رویداد پنجم سپتامبر این شرکت به صورت رسمی رونمایی خواهند شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت پوکو در حال کار بر چند گوشی میان‌رده جدید است تا آن‌ها را به لیست محصولات در حال گسترش خود اضافه کند. این برند اعلام کرد پنجم سپتامبر طی رویدادی آنلاین، از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد. گوشی‌های جدید پوکو با نام پوکو M5 و M5s وارد بازار خواهند شد. پیش از این اطلاعاتی درباره یکی از گوشی‌های آینده پوکو با تراشه Helio G99 منتشر شده بود که احتمالاً به مدل M5 مربوط می‌شود.

پوکو M5 از صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با وضوح Full HD پلاس، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات و حسگر اثر انگشت روی لبه کناری بهره خواهد برد. این دستگاه در سه پیکربندی با حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایت با رم چهار گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی با چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با رم شش گیگابایت عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی پوکو M5 به صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 به فروش برسد. براساس شایعات، این محصول با قیمت حدود ۱۸۹ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. از طرف دیگر، انتظار می‌رود گوشی پوکو M5s در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید عرضه شود و مانند پوکو M5 در سه پیکربندی با حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت و رم چهار تا شش گیگابایت به فروش خواهد رسید.

کد خبر 601724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.