کنسول دستی لاجیتک G چه ویژگی‌هایی دارد؟

به‌زودی تصاویر جدیدی از کنسول دستی مورد انتظار لاجیتکG فاش شده است که طراحی این محصول را به همراه رابط کاربری نرم‌افزاری آن نشان می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لاجیتک قصد دارد کنسول بازی دستی جدیدی را تا اواخر سال جاری روانه بازار کند. کنسول بازی «لاجیتک» به نام Logitech G Gaming از چندین سرویس بازی ابری ازجمله ایکس‌باکس Cloud Gaming و انویدیا GeForce Now پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های گرافیکی را هنگام حرکت اجرا کنند. اگرچه شرکت سازنده جزئیات دیگری درمورد کنسول دستی خود ارائه نکرده، یک افشاگر مشهور چند تصویر از طراحی و نرم‌افزار این محصول به اشتراک گذاشته است.

تصاویر کنسول دستی لاجیتک G نشان‌دهنده طراحی آشنا با پوسته بیرونی سفید، نمایشگری در بخش جلو، D-Pad در سمت چپ و دکمه‌های A/B/X/Y به همراه دسته‌های بافت‌دار در دو طرف است. این دستگاه همچنین یک دکمه هوم در سمت راست و یک دکمه Logitech G در زیر D-Pad در سمت چپ دارد. بخش پشتی این محصول نیز از لوگوی لاجیتک میزبانی می‌کند.

در کنسول دستی لاجیتک G دکمه تنظیم صدا و دکمه قطع کامل صدا و شیار کارت حافظه روی لبه‌ها تعبیه شده است. رابط کاربری نرم‌افزاری این محصول نیز رام سفارشی اندروید را به همراه فروشگاه گوگل‌پلی، اپلیکیشن یوتیوب و کروم اجرا می‌کند. به نظر می‌رسد که کنسول بازی لاجیتک G در اواخر سال جاری به بازار عرضه خواهد شد، البته شرکت سازنده هنوز تاریخ دقیق معرفی رسمی آن را اعلام نکرده است.

کد خبر 601721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.