مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۱۰ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر قتل خونین در سناریوی چاقوکشی مرگبار، آزار و اذیت دختر نوجوان در خودروی مرد شیطان‌صفت، قتل؛ پایان خودنمایی در مهمانی شبانه، آدم ربایی ناکام در تهران، شلیک گلوله به جمجمه پسر ۱۶ ساله و سرقت از طلافروشی با سوراخ کردن زمین را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _پنجشنبه دهم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

پسر جوان که برای گرفتن طلب خود مقابل خانه دوستش رفته بود، برادر وی را کشت و در دادگاه گفت در دفاع از خودش دست به چاقو برده است.

بیشتر بخوانید

مرد شیطان صفت که یک دختر ۱۵ ساله را در غرب تهران هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

این حادثه بامداد جمعه چهارم شهریورماه در یکی از مناطق تهران رخ داد. آن روز به بازپرس جنایی تهران خبر رسید که پسری جوان با شلیک گلوله به قتل رسیده است و تیم جنایی برای کشف جزئیات بیشتری از ماجرای این تیراندازی مرموز راهی محل حادثه شد که طبقه پنجم ساختمانی بود.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق گسترده مغازه اسپرت خودرو و مصدوم شدن سه نفر در پی آن، خبر داد.

بیشتر بخوانید

چند روز قبل دختری ۱۲ ساله به همراه پدر و مادرش راهی اداره پلیس شد تا از راننده خودروی پرایدی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کند. وی گفت: روز حادثه بعد از آنکه کلاسم تمام شد به خانه دوستم رفتم. غروب بود که از آنجا خارج شدم تا به خانه خودمان برگردم و درحالی‌که منتظر تاکسی بودم، خودروی پرایدی بوق زد و من مسیرم را گفتم. به گمان اینکه مسافرکش است سوار ماشین وی شدم و راننده که پسری جوان بود حرکت کرد اما در بین راه ناگهان تغییر مسیر داد.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: بعد از چندین ساعت تلاش، تیم عملیاتی هلال‌احمر دو کوهنورد مفقودی را در محل بالاتر از پناهگاه شمال‌شرقی سبلان پیدا کردند و به پناهگاه انتقال دادند.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مصدوم و حبس شدن دو نفر در خودرو درپی واژگونی یک خودروی سواری، خبر داد.

بیشتر بخوانید

ساعت تقریبی ۰۰: ۲۲ یکشنبه ششم شهریورماه نوجوان ۱۶ ساله‌ای به نام ابوالفضل که هدف گلوله کلت کمری قرار گرفته بود به بیمارستان شهید بهشتی آبادان منتقل شد. در گزارشات اولیه از همراهان پسر ۱۶ ساله ابتدا اظهار کرده بودند که پسرعموی وی اقدام به شلیک از فاصله نزدیک به سر او کرده که تیر پس از شکستن کامل جمجمه سر، از سمت دیگر خارج شده است.

بیشتر بخوانید

معاون امدادونجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۱ هزار و ۳۸۳ آسیب‌دیده ناشی از ۳۳۹ حادثه به وسیله ۴۸۵ تیم عملیاتی این جمعیت طی مردادماه سال جاری، خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: کارمند یکی از بانک‌های دولتی که در دو فقره برداشت غیرمجاز از حساب مشتریان ۸۵۰ میلیون ریال را برداشت بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

شیوه جدید پرداخت نان، موجب درگیری خونین در نازی‌آباد تهران شد.

بیشتر بخوانید

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، به دستبرد طلافروشی اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰ گرم طلا و ۸۰ سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن دو نفر و فوت دو نفر در پی واژگونی پژوپارس، خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 601672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.