۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
چاقوکشی خونین در نانوایی!

شیوه جدید پرداخت نان، موجب درگیری خونین در نازی‌آباد تهران شد.

به گزارش ایمنا، حادثه چاقوکشی در نانوایی، روز _یکشنبه ششم شهریورماه_ رخ داد و همه را شوکه کرد. صدای فریادهایی که از نانوایی شنیده می‌شد، توجه رهگذران را به خود جلب کرد و آن‌ها مردی را دیدند که خشمگین با چاقو ضربات متعددی را به نانوا زد و پا به فرار گذاشت. بلافاصله مأموران پلیس در جریان این حادثه خونین قرار گرفتند و همزمان مردم با استفاده از پارچه و گاز استریل سعی کردند محل خون‌ریزی بدن شاگرد نانوا را بپوشانند و جان او را نجات دهند.

متأسفانه اورژانس ۲۰ دقیقه طول کشید تا خود را به محل حادثه برساند و تکنیسین اورژانس با اقدامات اولیه، شاگرد نانوایی را که به سختی نفس می‌کشید و نیمه جان شده بود به بیمارستان بهارلو انتقال داد.

درحالی که شاگرد نانوایی در بیمارستان تحت جراحی قرار گرفته بود مأموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی متوجه شدند که شاگرد نانوایی، پوریا نام دارد و چهار ماه است که از نیشابور به تهران آمده و به تازگی در این نانوایی مشغول به کار شده است.

تحقیقات به عمل آمده نشان می‌دهد که فرد متواری شاگرد کبابی بوده و هیچ خصومت قبلی بین او و پوریا وجود نداشته است و چاقوکشی به خاطر اعتراض مشتری به شیوه پرداخت پول نان بوده است.

نحوه پرداخت جدید پول نان

بنابر تصمیمات مسئولان مربوطه از مدت‌ها پیش به منظور جلوگیری از گران‌فروشی، نانوایی‌ها موظف هستند فقط با استفاده از کارتخوان‌های جدید که تعداد نان و قیمت مصوب در آن توسط ارگان و نه نانوایی‌ها مشخص شده است، پول نان را دریافت کنند. متهم قصد داشته پول نقد بدهد که شاگرد نانوا از گرفتن آن امتناع کرده و خواسته از کارتخوان استفاده کند و این امر موجب خشمگین شدن او می‌شود و پس از درگیری ضربات متعدد چاقو را به پهلو و دنده نانوا وارد می‌کند.

پزشکان بیمارستان بهارلو پس از جراحی پوریا توانستند او را از مرگ نجات دهند؛ گزارش تحقیقات پلیس برای بازداشت مرد چاقوکش ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 601564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.