سرقت از طلافروشی با سوراخ کردن زمین

متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، به دستبرد طلافروشی اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰ گرم طلا و ۸۰سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

به گزارش ایمنا، سارقان حرفه‌ای با سوراخ کردن کف یک طلافروشی و تخریب گاوصندوق، مقدار زیادی طلا و جواهرات سرقت کرده بودند اما سرانجام توسط پلیس دستگیر شدند.

این سرقت چند روز قبل در یکی از طلافروشی‌های شهر همدان اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که وقتی صاحب این طلافروشی برای سرکشی به مغازه‌اش رفته بود، پی برد که سارقان کف مغازه را سوراخ و گاوصندوق را تخریب کرده‌اند و حدود چهار کیلوگرم طلا و ۵۰ قطعه سکه تمام‌بهار آزادی و سکه پارسیان به ارزش ۵۰ میلیارد ریال را به سرقت برده‌اند.

با گزارش این سرقت به پلیس، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی سارقان آغاز شد. هرچند تبهکاران تلاش کرده بودند با اجرای دقیق نقشه‌شان هیچ ردی از خود باقی نگذارند اما چند روز بعد مأموران به نخستین سرنخ از آنها دست پیدا کردند و موفق شدند آنها را دستگیر کنند.

سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در این‌باره گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها دو سارق را در دو عملیات جداگانه شناسایی و دستگیر کردند. متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی و در مواجهه با مستندات موجود، به دستبرد طلافروشی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند و مقدار ۵۰۰ گرم طلا و ۸۰ عدد سکه از مخفیگاه آنان کشف شد.

سردار امیری در ادامه گفت: در اقدامی غافل‌گیرانه یکی از همدستان متهمان دستگیر شد و متهم دیگر تحت تعقیب قرار دارد. او همچنین به مغازه‌داران به‌ویژه طلافروشی‌ها توصیه کرد هنگام راه‌اندازی مغازه از تجهیزات امنیتی استفاده کنند.

منبع: آفتاب نیوز

کد خبر 601482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.