ادای احترام رئیس سازمان بازرسی کشور به مقام شامخ شهدا در بافق

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر استانی رئیس قوه قضائیه به یزد پس از حضور در شهرستان بافق، به امامزاده عبدالله(ع) و گلزار شهدای این شهرستان رفت و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، یاد و خاطره آنان را گرامی داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذبیح‌الله خدائیان امروز _پنجشنبه دهم شهریورماه_ در بدو ورود به شهرستان بافق با حضور در امامزاده عبدالله (ع) و گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید امانت دار شایسته‌ای برای شهدا باشیم، اظهار کرد: شهدا بهترین گوهر زندگی خود که همان جانشان بود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب نثار کردند و ما هم باید امانت‌دار خوبی برای آن‌ها باشیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: هرچه داریم از شهدا است که با گذاشتن جان خود در طبق اخلاص و با معامله با خدا، بهترین‌ها را به دست آوردند.

شرکت در شورای اداری، سخنرانی در جمع قضات و کارکنان دادگستری، بازدید از انبارهای تملیکی یزد از برنامه‌های سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بافق است.

به گزارش ایمنا، رئیس قوه قضائیه امروز طی سفری رسمی و یک روزه به یزد، روند فعالیت نهادها، سازمان‌ها و ادارات زیرمجموعه دستگاه قضا را در این استان مورد بررسی قرار خواهد داد. معاونان و مسئولان قوه قضائیه نیز به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ۱۰ شهرستان استان یزد حضور خواهند یافت.

کد خبر 601508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.