یزد رتبه نخست ایجاد اشتغال در کشور را به خود اختصاص داد

استاندار یزد با اشاره به اینکه استان یزد رتبه دوم معدنی و چهارم صنعتی کشور را دارد از کسب رتبه نخست کشور در زمینه ایجاد اشتغال به نسبت جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران فاطمی صبح امروز _پنجشنبه دهم شهریورماه_ در دیدار با رئیس قوه قضائیه با فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی استان یزد با بیان اینکه یزد رتبه چهارم صنعتی و رتبه دوم معدنی کشور را به خود اختصاص داده اظهار کرد: بهترین کارآفرینان و فعالان اقتصادی کشور متعلق به استان یزد هستند و بیش از ۳۶۰۰ واحد خرد و کلان صنعتی و تولیدی در یزد فعالیت دارند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: بالاترین نرخ مشارکت و نسبت اشتغال در بهار ۱۴۰۱ متعلق به استان یزد شده که مرهون تلاش و زحمات این قشر زحمت‌کش و تلاشگر است؛ جنس کارآفرینی آنها کارآفرینی اجتماعی است و در تمام مراحل یار و مددکار مردم استان و کشور هستند.

وی افزود: با تمام سختی‌هایی که در حوزه محیط کسب و کار وجود دارد، همچنان فعالان صنعتی یزد با قدرت در این مسیر ایستاده‌اند و کارنامه درخشانی را در این زمینه با تولید کالاهای خوب رقم زده‌اند.

فاطمی ادامه داد: استان یزد دارای ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی است و مجموعه دستگاه قضائی استان یزد به صورت ویژه مددکار استان یزد در حوزه رفع مشکلات صنایع است.

استاندار یزد تصریح کرد: تاکنون همکاری و همراهی بسیار خوبی را میان مجموعه دستگاه قضائی استان با دیگر بخش‌ها شاهد بودیم و همین موضوع سبب شد که در حوزه‌های مختلف کمترین مشکلات را شاهد باشیم.

کد خبر 601507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.