پرسپولیس ۲ _ صنعت نفت آبادان صفر/پیروزی قرمزها در روز خاص بانوان هوادار

تیم فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که با پیروزی پرسپولیس تمام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز چهارشنبه _نهم شهریورماه_ در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند که با پیروزی پرسپولیس به اتمام رسید.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان

داوران: امیر سامان سلطانی، مهدی عالیقدر، هادی طوسی و سعید رحیمی‌مقدم

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، یورگن لوکادیا.

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب صنعت نفت آبادان: احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی، حسین ساکی، حسین پورامینی، سینا مریدی، شیریدین بابایف، امیرحسین فرهادی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان.

سرمربی: رضا پرکاس

کارت زرد:

صنعت نفت آبادان: حسین ساکی

کارت قرمز:

گل‌ها:

پرسپولیس: لوکادیا، تهیدست (گل به خودی)

شرح بازی: پرسپولیسی‌ها از ابتدا بازی را در اختیار گرفتند و صنعت نفت آبادان را تحت فشار قرار دادند. بازی به دقیقه ۲۱ رسید و توپی از دروازه‌ها نگذشته است. باتوجه به حملات پرسپولیس انتظار می‌رفت این تیم گل نخست بازی را به ثمر برساند که در دقیقه ۲۷ همین اتفاق افتاد و لوکادیا با یک گل تیم خود را پیش انداخت. قرمزها در محوطه جریمه نفت هر نوع حمله‌ای که بخواهند را امتحان می‌کنند. آبادانی‌ها پس از دقایقی زیاد به دروازه پرسپولیس رسیدند که شوت بی دقت بوعذار با اختلاف زیاد به بیرون رفت. اشتباه ولسیانی می‌رفت که آبادانی هارا به گل تساوی برسد، اما بیرانوند این اجازه را نداد. دو دقیقه وقت اضافه در نظر گرفته شد که عالیشاه در آخرین لحظات با گلر صنعت نفت آبادان تک به تک شد، اما گل به ثمر نرسید تا نیمه اول با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس تمام شود.

نیمه دوم: پرسپولیس نیمه دوم را با یک حمله خوب شروع کرد. در این نیمه صنعت نفت آبادان خیلی بهتر از نیمه قبل بازی می‌کند و خطر ساز شده اند. پرسپولیسی‌ها در دفاع ضعف نشان می‌دهند. بیست دقیقه تاپایان بازی باقی مانده است، نیمه دوم جذابیت نیمه اول را ندارد. ارسال عالیشاه و بی دقتی دفاع صنعت نفت آبادان گل دوم پرسپولیس را به همراه داشت. چهار دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم اعلام شد و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱: بازیکن پرسپولیس از سمت راست پاسی در محوطه جریم برای هم تیمی خود فرستاد که ضربه لوکادیا با اختلاف کم از کنار دروازه صنعت نفت آبادان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: بازیکنان پرسپولیس روی یک کار تیمی به ددروازه آبادان رسیدند که لوکادیا روی خط محوطه جریمه پاسی به امید عالیشاه داد و ضربه این بازیکن از بالا دروازه با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: روی اشتباه ولسیانی بازیکن آبادان با بیرانوند تک به تک شد که توپ را به صورت بیرانوند زد و تو برگشتی به فرهادی رسید که این بازیکن هم توانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۴۷: عالیشاه روی پاس رفیعی با مرادیان تک به تک شد و شوت این بازیکن دقیقاً در جایی بود که دروازه بان صنعت نفت آبادان حضور داشت.

دقیقه ۴۸: مرادیان ضربه خوب عالیشاه را دفع کرد تا آبادان با روحیه بازی را ادامه دهد.

دقیقه ۵۶: شوت ناگهانی بوعذار با پای راست از سمت چپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیق ۷۶: شوت بازیکن جوان پرسپولیس با اختلاف کم از کنار دروازه مرادیان به بیرون رفت.

دقیقه ۹۳: فاخر تهامی روی یک حرکت زیبا و پاس کاری با هم تیمی خود به دروازه پرسپولیس رسید که شوت او با اختلاف کم به بیرون ر فت.

شرح گل:

دقیقه ۲۷(پ رسپولیس): لوکادیا درحالی که در محوطه جریمه نفت آبادان پشتش به دروازه بود، یک چرخش داد و شوتی به سمت دروازه مرادیان زد که توپ از زیر دستان این دروازه بان وارد گل شد.

دقیقه ۸۰(پ رسپولیس): دانیال اسماعیی فر روی ارسال عالیشاه خود را به سمت توپ برتاب کرد و توپ هم با برخورد به دفاع صنعت نفت آبادان به گل تبدیل شد.

کد خبر 601385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.