پرسپولیس-نفت‌ آبادان/ پیش به سوی اولین برد خانگی!

پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی، پذیرای صنعت نفت آبادان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرخ‌پوشان پایتخت در چهارمین هفته از لیگ بیست‌ودوم، در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نفت آبادان خواهند رفت. شاگردان گل‌محمدی که از سه مسابقه قبلی خود پنج امتیاز کسب کرده‌اند، به چیزی جز سه امتیاز این دیدار خانگی نمی‌اندیشند. آن سوی میدان نیز نفت آبادان با رضا پرکاس عملکرد نسبتاً قابل قبولی تا اینجا فصل داشته و یک برد، یک تساوی و یک شکست را تاکنون تجربه کرده است. از دیگر نکات قابل توجه این مسابقه، حضور بانوان پرسپولیسی در یک مسابقه لیگ برتر است که برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد.

پرسپولیس ۱۴۰۱؛ منطبق بر فرمول موفقیت در لیگ ایران

شاگردان یحیی گل محمدی با سه کلین‌شیت، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. این در حالی است که مرتضی پورعلی‌گنجی نیز از همین هفته اجازه همراهی سرخ‌پوشان را دارا خواهد بود و چنین خط دفاعی، نوید فصل خوبی را برای پرسپولیسی‌ها می‌دهد.

البته در شرایطی می‌توان این فصل خوب را برای شاگردان یحیی گل‌محمدی تصور کرد که ضعف آن‌ها در فاز تهاجمی برطرف شود. آن‌ها در سه دیدار گذشته تنها یک بار موفق به گلزنی شده‌اند که آن گل را هم میلاد سرلک به عنوان یک هافبک وارد دروازه حریف کرده است. قطعاً اگر قرار است پرسپولیس دوباره مدعی جام باشد، لازم است مهاجمان این تیم چهارچوب‌شناس‌تر از قبل ظاهر شوند.

محک جدی پرکاس در اولین تجربه آزادی

سپردن هدایت نفت به رضا پرکاس که کمتر در فوتبال ایران شناخته شده بود، حواشی فراوانی برای او و برزیلی‌های آبادان ایجاد کرد. نفتی‌ها اما شروع قابل داشتند و در گام اول یک امتیاز ارزشمند را از تقابل با فولاد در دربی استانی کسب کردند. حالا باید دید رضا پرکاس و شاگردانش در نخستین محک جدی خود چگونه عمل می‌کنند؟

کد خبر 601271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.