بازسازی ۳ دستگاه اتوبوس درون‌شهری کاشان

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کاشان از بازسازی سه دستگاه اتوبوس درون‌شهری خبر داد.

روح‌الله راعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بازنگری خطوط و بازسازی و نوسازی اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری موجب افزایش کیفیت خدمت‌رسانی و رضایتمندی شهروندان می‌شود.

وی بازسازی اتوبوس‌های فرسوده را از برنامه‌های مهم این سازمان عنوان کرد و افزود: طرح بازسازی سه دستگاه اتوبوس به صورت کامل و با استفاده از توان داخلی سازمان شامل تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تعمیر شاسی، صافکاری بدنه، رنگ‌آمیزی بدنه، تعمیرات و تزئینات داخل اتوبوس و صندلی‌ها انجام شده است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: سال جاری بازسازی اتوبوس‌های درون‌شهری فرسوده در دستور کار قرار گرفت تا سرویس‌دهی با کیفیت مطلوب به شهروندان انجام شود.

راعی با بیان اینکه بخش زیادی از ناوگان اتوبوسرانی به دلیل مستهلک شدن از رده خارج شده است و عمر بالای ۱۰ سال دارد، تصریح کرد: درحال‌حاضر ناوگان اتوبوسرانی کاشان متعلق به بخش خصوصی است، از این بخش حمایت‌های لازم در قالب ارائه خدمات و ایجاد تسهیلات برای دخل و خرج بهتر انجام می‌شود تا بتوانیم با توجه به نیازهای همشهریان خدماتی شایسته ارائه دهیم.

وی از وجود ۱۳۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل‌ونقل شهر خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها دارای طول عمر ۱۵ تا ۳۰ سال است که بیش از نیمی از آنها از رده خارج شده است و شهر به اتوبوس‌های جدید نیاز دارد.

کد خبر 601224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.