ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان

پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) میزبان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس عصر امروز چهارشنبه _نهم شهریورماه_ در ورزشگاه آزادی میزبان نفت آبادان تحت هدایت «رضا پرکاس» خواهد بود. سرخ‌ها برای قرارگیری در کورس مدعیان از همین هفته‌های ابتدایی، به برد در این مسابقه خانگی نیاز دارند. یحیی گل‌محمدی به احتمال فراوان برای این دیدار نیز مشابه بازی قبلی تیم خود را مطابق با آرایش ۲-۴-۴ به زمین خواهد فرستاد. در ادامه به بررسی ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این دیدار می‌پردازیم:

بیرو بی‌رقیب به پیش می‌رود

کیفیت خوب علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت از اروپا، جایگاه او را در قفس توری پرسپولیس تا حدود زیادی قطعی کرده است؛ بنابراین بعید به نظر می‌رسد در پست گلری شاهد تغییری در مسابقه امروز و آینده باشیم.

یحیی به ترکیب برنده دست نمی‌زند!

در حالی که هنوز چند هفته‌ای بیشتر از شروع لیگ نگذشته است، به نظر می‌رسد دفاع پرسپولیس به ثبات مشخصی رسیده و یحیی برای چینش مدافعانش، دغدغه خاصی ندارد. عملکرد فوق‌العاده دفاعی پرسپولیسی‌ها با کلینشیت در تمام بازی‌ها نشان می‌دهد ترکیب برنده گل محمدی در خط دفاع به دست آمده است. اسماعیلی‌فر و نعمتی دو مدافع کناری و گولسیانی و فرجی مدافعان مرکزی سرخ‌پوشان پایتخت در سه هفته نخست رقابت‌ها بوده و احتمالاً در ادامه هم خواهند بود.

پلن‌های منعطف پرسپولیس در چینش میانه زمین

پرسپولیس امسال در میانه زمین هم مهره‌های بسیار ارزشمندی دارد. زوج موفق سرلک و رفیعی در میانه زمین، تأثیر خوبی در بازی‌سازی سرخ‌ها گذاشته‌اند. با این وجود استفاده از ترابی، امیری و صادقی در کناره‌ها یا بازی دادن به کامیابی‌نیا برای جنگ‌های میانه زمین، تصمیمی است که یحیی براساس نوع مسابقه اتخاذ خواهد کرد.

چالش مهاجم گل‌نزن کی تمام می‌شود؟

این روزها پرچالش‌ترین ناحیه زمین برای پرسپولیسی‌ها، قطعاً نوک پیکان حمله آن‌ها است؛ جایی که عبدی و عالیشاه در گلزنی از فصل قبل نتوانسته‌اند کارایی لازم را به عنوان مهاجم هدف داشته باشند و کمتر کسی آخرین دیداری که یک مهاجم برای پرسپولیس گلزنی کرده را به خاطر می‌آورد. اضافه شدن «لوکادیا» در بازی مقابل آلومینیوم هم این درد بزرگ را نتوانست دوا کند؛ البته قطعاً برای قضاوت درست از این مهاجم هلندی باید به او فرصت لازم داده شود. همچنین گفته می‌شود «شیخ دیاباته» نیز قرارداد خود را به صورت اینترنتی با پرسپولیس امضا کرده و به زودی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی افزوده می‌شود.

کد خبر 601145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.