مورایس: گلر بهتر، درون دروازه قرار می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل اینکه پیام خارج از کشور بازی کرده است تجربه متفاوتی دارد و ماهم می خواهیم از تجربیات او استفاده کنیم و منطقه دروازه را ارتقا ببخشیم. از هرکدام دروازه‌بانان انتظار دارم به نحو احسنت کار کنند و باید از یکدیگر یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مورایس در کنفرانس خبری قبل از بازی با فولاد، اظهار کرد: واضح است که سپاهان و فولاد، دو تیم خوب لیگ برتر هستند. فولاد سرمایه گذاری خوبی انجام داده است، فردا رقابت خوبی خواهیم داشت و بازی از جذابیت و انگیزه بالا برخوردار است.

وی ادامه داد: معمولاً استراتژیک تیم را قبل از بازی نمی‌توانیم لو دهیم، به دلیل اینکه نمی‌دانیم فولاد قرار است چه کاری انجام دهد و نمی‌دانیم ما می‌توانیم کاری که می‌خواهیم را انجام دهیم یا خیر. باید بگویم تیم ما از بالانس خوبی برخوردار است، تیم فولاد سازماندهی خوبی دارد و تیم من هم فقط دفاعی بازی نمی‌کند و تهاجم خوبی داریم و از کیفیتی که داریم باید استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه وضعیت مصدومان تیم چگونه است، تصریح کرد: با اطلاعات پزشکی به اینجا نیامدم و انتظار این سوال را نداشتم. فیزیوتراپ تیم گفت که محمد کریمی سه هفته نیاز دارد تا به بازی‌ها برگردد و در حال حاضر دو هفته از آن گذشته و یک هفته دیگر این بازیکن به میادین بر می‌گردد. جلال علی محمدی برای بهبودی زمان بیشتری می‌خواهد.

مورایس با بیان اینکه شهریار خوب کار می‌کند و مسی هم وقتی به پاریس ژرمن پیوست زمان برد تا گل بزند، گفت: شهریار وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد و انتظارات پایین بیاید گل هم می‌زند و نباید توقع داشت یک نفر تمام مسائل را حل کند.

وی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه دو دروازه‌بان خوب در تیم دارید برنامه شما برای استفاده از این دو نفر چیست؟ اظهار کرد: سپاهان چهار دروازه‌بان خوب دارد که در جایگاه‌های مختلف هستند. از بین دروازه‌بانان هر کدام عملکرد بهتری داشته باشند از آن استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: به دلیل اینکه پیام خارج از کشور بازی کرده است تجربه متفاوتی دارد و ما نیز می‌خواهیم از تجربیات او استفاده کنیم و منطقه دروازه را ارتقا ببخشیم. از هرکدام دروازه‌بانان انتظار دارم به نحو احسنت کار کنند و باید از یکدیگر یاد بگیرند.

مورایس در خصوص استفاده ترکیبی از دانشگر، نیلسون و داسیلوا در هر بازی، تصریح کرد: دو نفر از این بازیکنان تازه به لیگ ایران آمدند و نفر دیگر هم تجربه بازی در ایران داشته که همه کار خود را به نحو احسنت انجام می‌دهند. من هم شناخت کافی از لیگ ندارم و از هرکدام که استفاده می‌کنم بستگی به تیم رو به رویی دارد. من با بازیکنانم اعتماد می‌کنم و آن‌ها نیز باید به من اعتماد داشته باشند.

کد خبر 601106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.