برنامه‌محوری را جایگزین فردمحوری کنید

رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برنامه محوری به جای فرد محوری بسیار اهمیت دارد و نجات بخش شهر از حواشی بی‌شمار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیده مریم حسینی، امروز_ سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در نطق پیش از دستور خود در هفتاد و هفتمین جلسه صحن علنی شورای شهر شیراز اظهار کرد: شاید برنامه محور بودن را بتوان از مهمترین راهبردها و اصلی‌ترین استراتژی شوراهای شهر و روستا بویژه شوراهای اسلامی کلانشهرها دانست.

وی ادامه داد: برنامه محوری به جای فرد محوری بسیار اهمیت دارد و نجات بخش شهر از حواشی بی شمار آن است.

رئیس کمیته محرومیت زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: توجه صرف شوراییان به شخص شهردار به جای توجه به مجموعه شهر و شهروندان نوعی آسیب جدی در حوزه مدیریت شهری است.

وی افزود: برخی شوراها نیز درآمد محوری را راهبرد اصلی و نسخه کامل شورا برای شهر و شهرداری می‌دانند و بر آن نیز تاکید می‌ورزند.

وی تصریح کرد: از دیدگاه اینجانب هر نوع تجهیز تعمیر و تخصیص اعتبار، ساماندهی و بهسازی و نوسازی امور شهری و… در برنامه محوری جا گرفته و محقق می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه محوری برای شهر و شهرداری و شهروندان معانی و مفاهیم ارزشمندی نهفته است.

حسینی گفت: با برنامه محوری است که شورای شهر می‌تواند انتظارات خود را از شهردار یا مدیران شهری و مجموعه مسئولان مرتبط با شهر تفهیم یا خواسته‌های قانونی خود را از آنها مطالبه کند.

کد خبر 601102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.