تولید آخرین اپل‌واچ ادیشن متوقف می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اپل احتمالا تولید آخرین اپل‌واچ ادیشن را متوقف خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد تولید اپل‌واچ ادیشن را به نفع اپل‌واچ پرو که نسخه‌ای قدرتمندتر و بادوام‌تر است، متوقف کند. شایعه شده است که مدل گران‌قیمت اپل‌واچ بدنه‌ای تیتانیومی دارد، ویژگی که تاکنون فقط در اپل‌واچ ادیشن دیده شده است. بدنه تیتانیومی تنها ویژگی متمایز اپل‌واچ ادیشن تلقی می‌شود به همین دلیل دیدن دو دستگاه در یک خط تولید با چنین ویژگی کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد به ویژه به این دلیل که اپل‌واچ ادیشن می‌تواند باعث کاهش فروش محصول دیگر شود.

یک افشاگر اخیراً اعلام کرده است که اپل‌واچ جدید به دلیل قیمت بالایی که دارد با حجم نسبتاً پایینی به فروش می‌رسد. به نظر می‌رسد که اپل انتظار دارد در سه ماهه سوم سال جاری فقط یک میلیون دستگاه از اپل‌واچ بزرگ‌تر را عرضه کند در حالی که چهار میلیون اپل‌واچ سری هشت مدل ۴۵ میلی‌متری عرضه خواهد شد.

اگر مدل تیتانیومی مقرون‌به‌صرفه‌تر اپل‌واچ ادیشن در خط تولید باقی بماند، می‌تواند به صورت ناخواسته بر فروش نسل جدید که گران‌تر است نیز تأثیر منفی داشته باشد. اپل‌واچ جدیدتر می‌تواند برای برخی از مشتریان بسیار جذاب‌تر از اپل‌واچ ادیشن باشد. به نظر می‌رسد که ویژگی‌های قابل توجه محصول جدیدتر مانند اندازه نمایشگر، عمر باتری بهبودیافته و طراحی ظاهری بهتر باعث جلب توجه کاربران می‌شود.

کد خبر 601081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.