دوران بررسی مشکلات از پشت شیشه خودرو به پایان رسیده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت:امروز دوران بررسی مشکلات از پشت شیشه خودرو به پایان رسیده و رویه تغییر کرده و شاهد حضور میدانی رئیس جمهور در جمع مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا محمدرضا جان نثاری در جمع مسئولان شهرستان لنجان با اشاره به اتفاقات کشور عراق اظهار کرد: در کشور عراق فتنه‌ای بزرگ در حال شکلگیری است که از مدت‌ها قبل دنبال شده تا روز گذشته به مرحله اجرا رسید و برخی از استان‌های این کشور از جمله بصره در ناامنی کامل به سر می‌برد.

وی افزود: نا امنی‌های به وقوع پیوسته سبب شد مرزهای عراق و ایران به شکل کامل بسته شود به گونه‌ای که همه کاروان‌هایی که با هدف زیارت مرقد اباعبدالله الحسین (ع) و پیاده روی اربعین به عراق سفر کرده بودند پشت مرزها باقی مانده‌اند و همچنان مشخص نیست چه اتفاقی در این خصوص رخ خواهد داد هرچند امیدواریم مشکلات برطرف شده و برگزاری اربعین باشکوهی را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان تصریح کرد: سال ۸۸ عناصر خود فروخته و خبیثی که به دنبال ایجاد فتنه در کشور بودند فکر می‌کردند در روزهای ابتدایی اتفاقی که در عراق به وقوع پیوست در کشور ما نیز رخ دهد.

وی ادامه داد: وجود پر خیر و برکت ولی فقیه سبب شد علیرغم وجود ماه‌ها فتنه انگیزی نظام اسلامی این مسئله را تحمل کرده و زوایای مختلف آن بر ملأ شود و در نهایت مردم در ۹ دی شجاعانه در میدان مقابله با آشوبگران حضوری پرشور پیدا کنند.

جان نثاری اضافه کرد: به دلیل وجود ولایت فقیه و شخص رهبری بسیاری از فته‌هایی که دشمنان به دنبال اجرایی شدن آن هستند خنثی می‌شود و نباید فراموش کرد فتنه ۸۸ چندین برابر فتنه عراق وسعت داشت اما مشاهده می‌کنیم د عراق و در مدت زمان کمتر از ۲۴ ساعت درهم پیچیده می‌شود اما علیرغم ماه‌ها فتنه انگیزی در ایران به ثبات کشور خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

وی عنوان کرد: چنانچه ادعا می‌کنیم قانون جمهوری اسلامی مترقی‌ترین قانونی است که در دنیا وجود دارد به دلیل کارآمدی آن در مواقع حساس است و امروز شاهد هستیم در عراق مرجعیت هزینه خنثی شدن فتنه را پرداخت می‌کند اما در کشور ایران اینچنین نبوده و ملت ایران در جزیره‌ای امن در حال زندگی هستند و برخی به این مهم توجه ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه مطمئن‌ترین دولت امروز در کشور مستقر و در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: زمانی که از چالش‌های این دوره در کشور سخن به میان می‌آید فریاد منتقدین بلند می‌شود که چرا باید گذشته را به رخ کشید؟ در پاسخ این افراد باید گفت اقداماتی که در طول ۸ سال در کشور انجام شده بسیاری از زیرساخت‌ها را با مشکل مواجه ساخته است.

وی افزود: طرح مشکلات ۸ سال دولت گذشته سبب خواهد شد زمان زیادی از دست برود به همین علت به هیچ عنوان به دنبال نبش قبر نبوده و نیستیم و تنها قصد داریم به کارگزاران دولت یادآور شویم که مراقب باشند به نتایج گذشته دچار نشویم.

جان‌نثاری گفت: برخی افراد که تحلیل درستی از موضوعات ندارد سوال می‌کنند از زمان استقرار دولت چه اتفاقی رخ داده و چرا هنوز اتفاقی که قابل لمس باشد به وقوع نپویسته حال آنکه چنانچه دولت سیزدهم نیز کار رسانه قدرتمند انجام می‌داد این سخنان به میان نمی‌آمد.اما به حدی مشغول کار کردن و خدمت رسانی است که از مباحث رسانه‌ای غفلت کرده و این مسئله باعث برخی قضاوت‌ها شده است.

وی تصریح کرد: امروز همه شهرهای استان اصفهان به کارگاه‌های انجام پروژه‌های عمرانی مبدل شده به گونه‌ای که در شهرستان لنجان موفق به حضور در بسیاری از پروژه‌های در حال انجام و در حال بهره برداری نشدیم و این مسئله نشان از تلاش‌های مسئولان در دوره جدید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اتفاق بزرگ دیگر در این دوره را تغییر نگاه مسئولان به مردم دانست و اضافه کرد: حضور رئیس جمهور در استانه‌های مختلف و دیدار چهره به چهره به مردم یک نماد است و پیام‌های مختلف را به دنبال دارد و نمونه بارز آن صحبت‌هایی که رئیس جمهور دولت تدبیر و امید مطرح کرده بود که من از پشت شیشه ماشین زمانی که به بیرون نگاه می‌کنم مردم را ارزیابی می‌کنم که آیا شاد هستند یا خیر.

وی ادامه داد: امروز دوران بررسی مشکلات از پشت شیشه خودرو به پایان رسیده و رویه تغییر کرده و شاهد حضور میدانی رئیس جمهور هستیم و با حضور در جمع مردم حتی در زمان وقوع طوفان سخنان ولی نعمتان خود را شنیده و به دنبال رفع چالش‌ها برمی خیزند.

جان نثاری گفت: امروز نه تنها نیاز نیست در زمان وقوع بحران به دنبال دولت مردان بود بلکه اولین افرادی که در میدان عمل حضور پیدا می‌کنند مسئولان کشور از بالاترین رده در میدان هستند و این مسئله نشان می‌دهد دیگر نگاه مسئولان به مردم از بالا به پایین نیست.

وی تاکید کرد: چالشی تحت عنوان مذاکرات در سال‌های اخیر در کشور مطرح بود و در زمانی شاهد بودییم رئیس جمهور یاغی آمریکا به راحتی تعهدات را کنار گذاشت و به دلیل عدم پیش بینی اینگونه اقدامات هیچ‌گونه واکنش سنگینی در قبال آن انجام نشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: امروز دولت مردان درحال مذاکره هستند و افرادی که در به وجود آمدن این وضعیت اسفبار نقش آفرین بودند سخن از مقاومت بی جا در مذاکرات می‌کنند و باید سوال کرد آیا دفاع از حق مردم ایران به شکلی استوار و جلوگیری از بازی با حقوق ملت جای نقد دارد.

کد خبر 601049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.