دغدغه شورای ششم پایتخت کاهش مشکلات شهروندان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به عنوان شورای ششم در این دوره به دنبال آن هستیم تا مشکلات شهروندان رفع شود و رضایت آنها را به نحو مطلوبی جلب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در بازدید از منطقه ۱۷ شهرداری تهران با شهروندان منطقه دیدار و به همراه شهردار منطقه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان که بیشتر در خصوص رفع نشدن مشکلات ناشی از حریم راه‌آهن شکایت داشتند، قرار گرفتیم، اظهار کرد: قول مساعد می‌دهم تا از طریق شورای اسلامی شهر و شهرداری با پیگیری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط هرچه سریع‌تر به راه‌حل مناسبی جهت رفع این معضل دست یابیم.

وی با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به شهروندان، ادامه داد: از معاونت‌ها و واحدهای مختلف منطقه ۱۷ شهرداری تهران بازدید کردم و از روند خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع مطلع شدم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از تمام افرادی که در خدمات‌رسانی به شهروندان ایفای نقش می‌کنند قدردانی می‌کنم، باید خود را خادم شهروندان بدانیم و برای رفع مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به مشکلات منطقه ۱۷ شهرداری تهران، افزود: یکی از مشکلات این منطقه، سوله‌های رها شده در مسیر راه‌آهن است که محلی برای معتادان متجاهر شده است.

سروری تصریح کرد: مسیر عبور زیرگذرهای راه‌آهن که این اماکن نیز در شب محلی برای پاتوق معتادان شده است، بنابراین از شهردار منطقه درخواست می‌کنم، تا این معضلات را با راه‌کارهای عملیاتی مرتفع کند تا شهروندان منطقه احساس آرامش داشته باشند.

وی با اشاره به دیدار شورای معاونان و معتمدان محلات، گفت: شهردار منطقه ۱۷ و مسئولان در این منطقه بر جلسات مستمر با معتمدان منطقه تاکید دارند. به عنوان شورای ششم در این دوره به دنبال آن هستیم تا مشکلات شهروندان رفع شود تا رضایت آنها را به نحو مطلوبی جلب کنیم.

کد خبر 600900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.