حضور شهرداری بندرعباس در نخستین نمایشگاه فرهنگ ایران زمین

سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس گفت: شهر خلاق بندرعباس در نخستین دوره نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، مسلم عاشوری امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه فرهنگ ایران زمین از این پس سالانه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برپایی هر ساله نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در منطقه آزاد کیش با توجه به نزدیک بودن به کشورهای عربی منطقه، فرصت مناسبی برای درخشش فرهنگ و هنر ایران زمین است و فرصت بی‌نظیری برای معرفی، فروش و صادرات محصولات صنایع دستی منطقه خواهد بود.

سرپرست مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری بندرعباس افزود: با توجه به اینکه شهر خلاق بندرعباس در حوزه صنایع دستی و آئین‌های سنتی عضو سازمان جهانی یونسکو است، شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی از اولویت‌های این مرکز است، لذا با تعدادی از هنرمندان صنایع دستی در این نمایشگاه شرکت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با حضور کشورهای ایران، عمان، جمهوری خلق چین، جمهوری آذربایجان، جمهوری قزاقستان، جمهوری تاجیکستان، ترکمنستان، جمهوری قرقیزستان، جمهوری ازبکستان، ترکیه، امارات، قطر و روسیه از چهاردهم تا هفدهم شهریورماه ١۴٠١ در محل نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

کد خبر 600896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.