ساماندهی و یکپارچه‌سازی سازه‌های تبلیغاتی در بندرعباس

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: به‌منظور ساماندهی و یکپارچه‌سازی سازه‌های تبلیغاتی که بیش از دو سال در حال اجرا بود، تاکنون بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغاتی بارکددار شده است.

شهرام آرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی سازه‌های تبلیغاتی همچون بیلبورد، استرابورد، لمپست و پایه پنل اجرا شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد و حجم بالای تبلیغات در سطح شهر و تأثیرات بسیاری بر تصمیم‌گیری شهروندان دارد، ساماندهی و بارکددار شدن تابلوهای تبلیغاتی امری ضروری است.

وی تصریح کرد: اگر تبلیغات به موقع، درست و هدفمند انجام نشود، نتیجه‌ای معکوس برای صاحب آگهی به‌همراه خواهد داشت، به‌طوری که در بسیاری از موارد نبود ساماندهی، باعث ایجاد مشکلاتی برای مخاطبان می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: تلاش کردیم ساماندهی هرچه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود در سطح شهر را افزایش دهیم که این اقدام باعث هماهنگی بیشتر و مطلوب‌تر شدن چهره شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه اغتشاشات بصری به وجود آمده توسط تابلوهای مختلف موجب گرفتگی فضای زیبای شهری می‌شود و لازم است این اقدامات روی تمام تابلوهای موجود در سطح شهر اعمال شود، ادامه داد: بی‌شک ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ضمن جلوگیری از آشفتگی بصری در سلامت روح و روان شهروندان، در نظم‌بخشی به المان‌های بصری نیز مؤثر است.

کد خبر 600892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.