برگزاری مسابقات محله‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس در زاهدان

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: مسابقات فوتبال محله‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس شیبک امروز _ چهارشنبه بیست و سوم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌زمان با دیگر شهرهای کشور در تمام رشته‌های ورزشی بر اساس اقلیم شهر و متحدالشکل با سایر کلانشهرهای کشور، در ۱۱ رشته ورزشی در شهریورماه مسابقات در شهر زاهدان شروع و اختتامیه مسابقات ورزشی در دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن است.

وی ادامه داد: از اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری در خواست می‌کنم، نسبت به برگزاری جلسات هماهنگی با اداره ورزش زاهدان، تربیت بدنی آموزش و پرورش و هیئت‌های ورزشی در خصوص زمان و مکان برگزاری رشته‌های ورزشی اقدام و جمع‌بندی را جهت بررسی و تأیید به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شهر زاهدان گفت: مسابقات فوتبال محلات شهر زاهدان با نام جام شورا و به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت بدنی در محل یک افتتاحیه در روز ۳۱ شهریور ماه سال جاری و در محل زمین چمن مصنوعی پارک شورا برگزار می‌شود.

وی افزود: بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی محله شریعتی شمالی، سه زمین چمن مصنوعی پارک کودک چهار و اختتامیه مسابقات نیز در تاریخ ۲۶ مهرماه و در محل زمین چمن مصنوعی پارک لاله برگزار می‌شود. مقرر شد اقدامات لازم در خصوص تمام برنامه‌ریزی‌ها مبنی بر ثبت نام بدون دریافت ورودی از تیم‌های متقاضی بررسی و بیمه ورزشی تیم‌ها، ساخت و پخش تیزر تبلیغاتی و نصب بنر توسط اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری انجام شود.

شیبک گفت: در خصوص تأمین کادر پزشکی مسابقات اقدام لازم توسط هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان انجام شود، همچنین تأمین کادر داوری مسابقات توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان به‌صورت مشترک با معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش اقدامات لازم انجام گیرد.

وی اضافه کرد: اداره ورزش و تفریحات سالم شهرداری با اداره ورزش و جوانان شهرستان به صورت مشترک برنامه‌ریزی و جمع‌بندی پیرامون نحوه ثبت نام از تیم‌های متقاضی، تعیین زمان و مکان مسابقات را انجام دهد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: تأمین مدال و جام‌های تیم‌های اول تا سوم و همچنین تأمین امنیت برگزاری مسابقات اقدام لازم توسط سپاه شهرستان زاهدان انجام شود.

کد خبر 600888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.