آمادگی شهرداری قزوین برای ارائه خدمات در آستانه اربعین

شهردار قزوین گفت: شهرداری برای ارائه خدمات به زائران حسینی در آستانه اربعین آمادگی کامل دارد و حمل‌ونقل و خدمت‌رسانی در مرز مهران به این شهرداری واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی صباغی امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در همایش شهدای کارمند استان قزوین که با حمایت بسیج کارمندان در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: شهرداری قزوین با آذین‌بندی شهر با تمثال مبارک شهدا سعی کرده است فرهنگ جهاد و شهدا را با دیدن این تصاویر زنده نگه‌دارد.

وی با بیان اینکه ظاهر شهر با شهدای شاخص و مردان خون و حماسه شناخته می‌شود، افزود: پس از واگذاری مسئولیت شهرداری به اینجانب در شورای ششم عهد بستیم که یاد و راه این ستارگان آسمانی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و بدانیم که هزاران کربلا برپا شده است تا امنیت، آرامش و آسایش به ما برسد.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه بیش از ۱۰ سال است افتخار خدمت‌رسانی به شهروندان و مردمان سرافراز ایران را در پیاده‌روی اربعین داریم، خاطرنشان کرد: در اماکن پرتردد شهر، کمربندی و ورودی و خروجی شهر قزوین تصاویر شهدای گران‌قدر را نصب کردیم تا جلوی دیدگانمان رنج و ایثار آنان را ببینیم؛ اینکه چگونه از خود گذشتند تا آیندگان برای آن‌ها اشک بریزند و الگوی سازنده ماندگاری یک امت باشند.

صباغی درخصوص برگزاری مراسم اربعین که عصاره همه انبیا و اولیا است، تصریح کرد: شهرداری برای ارائه خدمات به زائران حسینی در آستانه اربعین آمادگی کامل دارد و حمل‌ونقل و خدمت‌رسانی در مرز مهران به این شهرداری واگذار و تلاش شده است تا انتقال زائران به مرز مهران و بازگرداندن آنان با همکاری شهرداری میسر شود.

کد خبر 600868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.