نفت مسجدسلیمان_استقلال/شاگردان ساپینتو به‌دنبال صدرنشینی

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال، امروز سه‌شنبه _هشتم شهریورماه_ در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰:۳۰ رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

داوران: پیام حیدری، سعید قاسمی، مهدی شفیعی و یعقوب آشوری

ناظر: رضا سخندان

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان از ابتدای لیگ تاکنون یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست به دست آورده که با چهار امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. این تیم اگر موفق شود استقلال را شکست دهد با توجه به نزدیکی امتیازات در جدول امکان صعود تا رده چهارم جدول را هم دارد، اما اگر بازی را واگذار کند، امکان سقوط این تیم تا رده یازدهم جدول برای آن‌ها محتمل است.

تیم فوتبال استقلال در سه هفته گذشته با کسب ۶ امتیاز، دو پیروزی و یک شکست در رده دوم جدول قرار گرفته است. آبی‌ها برای اینکه جایگاه خود را از دست ندهند و با سپاهان صدرنشین در کورس باقی بمانند نیاز به پیروزی در این بازی دارند. آبی‌های پایتخت به دلیل کمبودهای امکانات در شهر مسجد سلیمان تصمیم گرفتند در این شهر اقامت نکنند و در اهواز بمانند و روز بازی به مسجد سلیمان بروند.

نفت مسجد سلیمان _ استقلال/شاگردان ساپینتو به دنبال صدرنشینی

شارژ مالی بازیکنان نفت

طبق صحبت‌های مهاجری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مبلغی از قرارداد بازیکنان این تیم پرداخت شده تا با توجه به میزبانی این تیم، با روحیه بهتری مقابل استقلال حاضر شوند.

چهار نفر استقلال را در سفر به مسجد سلیمان همراهی نمی‌کنند

ساپینتو در این دیدار محمدحسین زواری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و رضا میرزایی، ارسلان مطهری و عزیزبک آمانوف را در لیست بازی با نفت مسجد سلیمان قرار نداده است؛ لازم به ذکر است که زبیر نیک‌نفس با بهبود مصدومیت خود آبی‌پوشان را در این سفر همراهی می‌کند و سیاوش یزدانی با وجود اینکه کارت بازی‌اش صادر نشده در جمع استقلالی‌ها حضور دارد، اما در صورت گرفتن مجوز می‌تواند به زمین هم برود.

نفت مسجدسلیمان و استقلال سال گذشته در لیگ برتر دو بار مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در بازی رفت استقلال سه بر صفر پیروز میدان شد و در بازی برگشت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

کد خبر 600833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.