مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا؛ ۷ شهریورماه

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ایمنا نظیر کشف استخوان‌های مرد گمشده در کوه‌های امامزاده داوود، دختر گم‌شده در بیابان‌های طرقرود پیدا شد، قتل یک جوان با ضربات چاقو، محموله فوق‌سری در جاسک به گل نشست و جزئیات کتک‌کاری دو زن بی‌حجاب با همسر و دختر یک شهید را در زیر بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ به شرح ذیل است:

بعدازظهر یکشنبه ششم شهریورماه جاری، کشف استخوان‌های یک انسان در دامنه کوه‌های امامزاده داوود توسط یک کوهنورد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش مأموران انتظامی نطنز، دختر ۱۵ ساله‌ای که در بیابان‌های طرقرود گم شده بود، به آغوش خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانید

درپی وقوع یک فقره قتل جوان ۲۴ ساله با سلاح سرد در شهرستان شوش، بررسی موضوع و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.‌

بیشتر بخوانید

جانشین پلیس آبادان از دستگیری فرد سابقه‌داری که کلت کمری به همراه داشت، خبر داد.

بیشتر بخوانید

در راستای تشدید اقدامات کنترلی، مرزداران مستقر در پست کنترل و مراقبت مرزی ماهیرود به یک دستگاه خودروی تانکر سوخت‌رسان در بدو ورود به کشور مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامی شهرستان جاسک، تلاش قاچاقچیان در انتقال ۳۰۲ کیلو تریاک ناکام ماند.

بیشتر بخوانید

رئیس اورژانس کرمان گفت: به دلیل مصرف مشروبات الکلی حاوی متانول در کرمان، تا شامگاه یکشنبه هشت نفر مسموم شده‌اند و یک نفر جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید

فرماندار شهرستان شیراز گفت: همسر و دختر شهید منصور خادم‌صادق، درپی اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در بازار شیراز، مورد ضرب‌وشتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند که با حکم قضائی، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی لرستان از کشته و زخمی شدن پنج نفر بر اثر سانحه رانندگی در محور خرم‌آباد_ پل زال خبر داد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 600808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.