دختر گم‌شده در بیابان‌های طرقرود با تلاش ماموران انتظامی پیدا شد

فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی نطنز، دختر ۱۵ساله‌ای که در بیابان‌های طرقرود گم شده بود، به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ مهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از مفقود شدن دختر ۱۵ ساله‌ای که به همراه خانواده‌اش به مسافرت آمده بود، خبر داد و اظهار کرد: فردی در تماس با پلیس ۱۱۰ از مفقود شدن دختر ۱۵ ساله خود خبر داد که بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت و تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیسی مأموران سرنخ‌هایی از محل تردد این دختر نوجوان به‌دست آوردند که مشخص می‌کرد وی به دلیل تاریکی هوا و آشنانبودن با منطقه و نداشتن وسایل ارتباطی، مفقود شده است.

فرمانده انتظامی نطنز گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم عملیاتی شهرستان با همکاری مأموران پرتلاش کلانتری طرقرود در صحنه حاضر و موفق شدند در ساعت پایانی شب مسافر گمشده را در بیابان‌های طرقرود پیدا کنند و به آغوش خانواده بازگردانند.

وی اظهار کرد: چنان‌چه مسافران قصد سفر به شهرستان نطنز را دارند و نسبت به مناطق و مسیرها آگاهی ندارند، تا حد امکان از راهنمای گردشگری مجرب استفاده کرده و در سفرهای خود مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

کد خبر 600530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.