جزئیات کتک‌کاری ۲زن بی‌حجاب با همسر و دختر یک شهید

فرماندار شهرستان شیراز گفت: همسر و دختر شهید منصور خادم‌صادق، درپی اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در بازار شیراز، مورد ضرب‌وشتم دو بانوی بدحجاب قرار گرفتند که با حکم قضائی، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار است.

به گزارش ایمنا، لطف‌الله شیبانی اظهار کرد: یکشنبه ششم شهریورماه ۱۴۰۱ همسر و دختر شهید منصور خادم‌صادق در بازار شیراز به دو خانم که حجاب از سر برداشته بودند به صورت لسانی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به جا آوردند.

وی ادامه داد: این دو خانم بدحجاب در واکنش به این تذکر لسانی، اقدام به فحاشی کرده و به تحریک برخی افراد حاضر در محل، به ضرب و شتم خانواده شهید بزرگوار اقدام کردند. از غروب روز یکشنبه ششم شهریورماه، فرمانداری شیراز به مسئله ورود پیدا کرده و با همکاری دادستان درحال پیگیری موضوع هستیم.

فرماندار شیراز افزود: دوربین‌های مستقر در محل درحال کنترل توسط مأموران انتظامی است تا افراد ضارب شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی شوند، دستور قضائی برای شناسایی و بازداشت دو زن ضارب و هتاک صادر شده است.

وی خاطرنشان کرد: جراحت خاصی در اثر این رخداد برای دختر و همسر شهید بزرگوار به وجود نیامد اما درگیری، فحاشی و ضرب و شتم از سوی دو زن بدحجاب انجام شده است.

منبع: رکنا

کد خبر 600631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.