تاوراگه خواهان گسترش ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی

مدیران تاوراگه در لیتوانی، نارضایتی خود را از تصمیمات جدید دولت در راستای توزیع ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی اعلام کرده و خواهان نصب این خدمات در شهر خود شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت لیتوانی در آغاز سال ۲۰۲۲ دو تصمیم جدی را اتخاذ کرد و از پیاده‌سازی آن‌ها تا سال ۲۰۳۰ خبر داد. بر اساس این تصمیمات بعضی از شهرهای کشور تا سال ۲۰۳۰، تعداد شش هزار ایستگاه جدید شارژ خودروهای الکتریکی را دریافت خواهند کرد، ضمن این‌که زیرساخت‌های تردد این وسایل نقلیه پاک در آن‌ها بهبود خواهد یافت در حالی که بعضی از شهرها نیز تا همین سال، به نقاطی با انتشار صفر کربن تبدیل خواهد شد.

تاوراگه با حدود ۲۱ هزار جمعیت در لیست ۱۰۰ شهری قرار دارد که تا سال ۲۰۳۰، انتشار کربن در آن‌ها به صفر خواهد رسید و این در حالی است که مدیران آن نسبت به این تصمیم دولت ابراز نارضایتی کردند و خواهان دریافت ایستگاه‌های شارژ و زیرساخت‌های مخصوص خودروهای الکتریکی شده‌اند تا از این طریق، بخشی از مشکلات بیشمار حاکم بر شهر را کاهش دهند.

تصمیم‌گیری‌های دولت لیتوانی در راستای ایجاد زیرساخت‌های خودروهای الکتریکی، منطقی به نظر می‌رسد چراکه مدیران به خوبی از عادات مردم خود آگاه هستند و در پیاده‌سازی پروژه‌های شهری بسیار سخت می‌کوشند تا تحقق اهداف را ممکن سازند. البته بسیاری از مدیران نیز در پیاده‌سازی پروژه‌ها ناموفق عمل می‌کنند و تاکنون بسیاری از اقدامات را نیمه‌کاره به حال خود رها کرده‌اند و همین امر، تصمیمات دولت را در راستای هدف‌گذاری‌های متفاوت تحت تأثیر قرار داده است.

مدیر کمپانی ارائه دهنده استراتژی‌های هوشمند شارژ خودروهای الکتریکی مدعی شده است در تأمین سرمایه لازم برای پیاده‌سازی این پروژه مشارکت خواهد کرد و تدابیری در اختیار دولت لیتوانی قرار خواهد داد که به بهترین شکل ممکن کشور را در مسیر تحقق اهداف بلندپروازانه خود تا سال ۲۰۳۰ یاری خواهد کرد.

کد خبر 600666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.