کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری مهدیشهر

شهردار مهدیشهر از کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی این شهرداری همزمان با هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال خبر داد.

علیرضا شربتدار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در حاشیه برگزاری مراسم آئین کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی شهرداری مهدیشهر، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: پروژه کمربندی چیک‌چیک لوبار با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و متراژ ۲۰۰۰ متر کلنگ با هدف توسعه شهری و بهبود مسیرهای مواصلاتی شهر، سهولت و کاهش بار ترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان بین شهرک‌های شهر مهدیشهر کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: پروژه طرح پلکانی میدان امام تا حسینیه المهدی با اعتباری بالغ بر ١٣٠ میلیارد ریال و متراژ یک هزار متر در راستای ایجاد و توسعه گردشگری فرهنگی-مذهبی شهر کلنگ‌زنی شد.

شهردار مهدیشهر خاطرنشان کرد: هفت پروژه دیگر مدیریت شهری مهدیشهر طی روزهای آینده و در طول هفته دولت ۱۴۰۱ به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

شربتدار با تاکید بر اینکه انجام پروژه‌های شهری و عمرانی، تأثیر مستقیم روی ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و رضایت‌مندی آن‌ها خواهد داشت و مسیر مشارکت شهروندی در توسعه پایدار شهری را هموار خواهد کرد، تصریح کرد: این پروژه‌های شهری و عمرانی برحسب نیاز شهر و شهروندان در سطح محله‌ها و مناطق شهری طراحی، برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

کد خبر 600662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.