مسئولان پاسخگوی بحران آب در همدان باشند

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان گفت: مسئولان پاسخگویی در خصوص رفع مشکل و بحران آب را به دیگری واگذار نکنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید حاجی‌بابایی امروز _دوشنبه هفتم شهریورماه_ در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورای اسلامی شهر، با اشاره به سخنان و مصاحبه‌های مسئولان در خصوص رفع مشکل آب و آبرسانی در همدان، اظهار کرد: مواردی که در خصوص تأمین و رفع مشکل آب توسط مسئولان مطرح می‌شود سراسر امید و نقطه قوت است، اما واقعیتی که در کف میدان اتفاق افتاده و دیده می‌شود متفاوت‌تر از گفته‌های مسئولان است.

وی با انتقاد از اینکه برخی از مناطق شهر حدود ۱۲ روز است که آب ندارند، ادامه داد: در این خصوص چه کسی پاسخگو است؟ و چه کسی باید پیگیر موضوع باشد؟، مسئولان چگونه از وضعیت مطلوب سخن می‌گویند؟

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان گفت: از اینکه کار چندین ساله در چند ماه انجام می‌شود تشکر می‌کنم، اما چرا در مدت چهار ماه، کار مؤثری جهت تأمین آب برای بحران آب نشد، این در صورتی بود که کمبود و بحران پیش‌بینی شده بود. همچنین چرا جیره‌بندی انجام نشد؟

وی افزود: چرا با وجود پیش‌بینی بحران آب کشت محصولات پر آب‌بر را محدود نکردند؟ در این زمینه متولیان امر باید پاسخگو باشند. شهروندان دچار مشکلات فراوانی هستند، شهروندانی که در عرصه‌های مختلف با حضور پررنگ و پرشور خود پای نظام و انقلاب بوده‌اند، چرا باید شهروندان متحمل سختی شوند، در حالی که این معضل از ابتدا قابل رفع شدن بوده است؟

حاجی‌بابایی تصریح کرد: در این بین بیماران و سالمندان و مشکلاتی که معلولان جسمی دارند، چگونه می‌توانند به دنبال تأمین و تهیه آب باشند؟

وی با بیان اینکه اشکالات را باید پذیرفت، خاطرنشان کرد: یکی از عمده اشکالات کشور و شهر این است که مشکلات و مسائل را به دوره‌های قبل نسبت می‌دهند و این درست نیست شخص مسئول باید خود پاسخگو باشد.

کد خبر 600591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.