حضور بانوان دلیل تغییر ساعت بازی سپاهان

دیدار دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان که قرار بود از ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شود با مساعدت مسئولان سازمان لیگ ساعت ۱۹ شد.

به گزارش ایمنا، به دلیل مهیا نبودن شرایط چمن ورزشگاه نقش جهان که در دیدار سپاهان مقابل نساجی مازندران خرابی‌های آن چهره نازیبایی را ایجاد کرده بود، مسئولان باشگاه سپاهان خیلی زود دست به کار شدند و بهسازی چمن این ورزشگاه را در دستور کار قرار دادند.

به همین دلیل اما شاگردان مورایس در دیدار هفته چهارم برابر فولاد خوزستان که یکی از حساس‌ترین مسابقات این تیم به شمار می‌رود امکان میزبانی در نقش جهان را ندارند و به فولاد شهر می‌روند تا بار دیگر خاطرات حضور چند ساله طلایی پوشان اصفهانی در شهر مبارکه اصفهان زنده شود.

اما نکته دیگر این مسابقه این بود که مسئولان سازمان لیگ ابتدا ساعت ۲۱:۳۰ را برای برگزاری این مسابقه در نظر گرفته بودند، اما به دلیل اینکه احتمالاً زنان هم فرصت حضور در استادیوم فولادشهر را داشته باشند، ساعت این مسابقه تغییر داده شد و قرار است از ساعت ۱۹ دو تیم به مصاف هم بروند تا تردد تماشاگران در ساعات پایانی شب با دردسر و مشکل همراه نشود.

همواره مسیر اصفهان تا فولادشهر یکی از دغدغه‌های فوتبال و همینطور مسئولان استان بوده است. طی دوران چند ساله‌ای که سپاهان به فولادشهر رفته بود حوادث زیادی در مسیر تقریباً یک ساعته اصفهان تا مبارکه اتفاق افتاد و سال گذشته نیز شاهد درگذشت یکی از موتورسواران نوجوان در مسیر بزرگراه اصفهان مبارکه بودیم و حالا دلیل اصلی این تغییر ساعت پیشگیری از مشاهده اتفاقات تلخ این‌چنینی در روزی است که هواداران زن اصفهانی هم می‌توانند نظاره‌گر مسابقه باشند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 600590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.