نمایش عکس‌های برنده جایزه بین‌المللی «عکاسی توکیو»

«نمایشگاه برنده‌های جایزه بین‌المللی عکس تیفا» در گالری اکنون با همکاری «خانه لوسی کاشان» برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جایزه بین‌المللی «عکس توکیو» توسط حسین فرمانی در سال ۱۳۹۳ ایجاد شد تا عکاسان برجسته از سراسر جهان را به رسمیت بشناسد، به آن‌ها پاداش دهد و برایشان تبلیغ کند.

TIFA عکاسان برنده را با جوامع خلاق در توکیو (ژاپن)، بوداپست (مجارستان) و کاشان (ایران) پیوند می‌دهد تا بستری عالی برای ارائه آثار آن‌ها به بازارهای جدید فراهم کند.

آثاری که به نمایش گذاشته شده است توسط معتبرترین هیئت داوران دنیای عکاسی انتخاب شده است؛ آن‌ها بدون آن‌که نام عکاسان را ببینند، به هر عکس رأی می‌دهند. پس از آن، همه آرا باهم جمع و برنده انتخاب می‌شود.

به برندگان جایزه TIFA، جایزه نقدی و امکان برپایی نمایشگاه در سراسر جهان اهدا می‌شود. این تصاویر پیش از این، در «خانه لوسی کاشان» به نمایش گذاشته شده بود.

گالری اکنون با همکاری خانه لوسی کاشان «نمایشگاه برنده‌های جایزه بین‌المللی عکس تیفا» را روز گذشته _دوشنبه هفتم شهریورماه_ برپا کرد. این نمایشگاه تا هفدهم شهریورماه ادامه دارد، علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند همه‌روزه به گالری اکنون واقع در اصفهان، خیابان مارنان (از سمت نظر غربی)، بن‌بست ششم، پلاک ۱۵۳ مراجعه کنند.

نمایش عکس‌های برنده جایزه بین‌المللی «عکاسی توکیو»

کد خبر 600570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.