کلنگ‌زنی احداث مسیر سلامت همزمان با هفته دولت

شهردار مراغه گفت: کلنگ‌زنی احداث مسیر سلامت همزمان با هفته دولت انجام شد.

محمد مقتومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از کلنگ‌زنی احداث مسیر سلامت همزمان با هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: ️کلنگ احداث مسیر سلامت، طی آئینی در هفته دولت با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی به زمین زده شد.

وی افزود: اجرای مسیر سلامت به عنوان فاز چهارم ساماندهی حاشیه رودخانه صوفی چای با توجه به توریستی بودن این منطقه و در راستای توسعه گردشگری انجام می‌شود.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: این طرح در دو فاز از پل دخیل تا تاج سد علویان به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا شده است که فاز نخست آن به طول یک هزار و ۲۵۰ متر امسال و باقی مانده این‌مسیر سال آینده اجرایی می‌شود.

مقتومی با بیان اینکه کل مسیر واقع شده در این طرح ۲۵۰ هزار مترمربع است، تصریح کرد: ۱۳۸ هزار مترمربع مسیر فضای رودخانه‌ای است که با اجرای آن در قالب مسیر گردشگری، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و رفاهی، چهار هکتار به فضای سبز شهری افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این طرح، یک هزار مترمربع فضای ورزشی، ۴۰۰ مترمربع فضای خدماتی، ۵۰ متر فضای مدیریتی، ۴۰ مترمربع سرویس‌های بهداشتی، ۱۶ هزار متر دیوار چینی، ۲۰ هزار متر جدول‌گذاری و ۴۵ هزار مترمربع سنگ‌فرش اجرا می‌شود.

شهردار مراغه گفت: با اجرای طرح مسیر سلامت شهروندان این شهرستان و گردشگران سایر شهرها از توسعه گردشگری و امکانات رفاهی ایجاد شده بهره‌مند می‌شوند.

مقتومی تاکید کرد: می‌توان در کنار اجرای این طرح، پیوست فرهنگی را در قالب نمایش آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان ایجاد کرد.

کد خبر 600490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.