حریق اتوبوس سربازان ارتش در جاده شیراز _ اصفهان +جزئیات

یک دستگاه اتوبوس حامل سربازان ارتش در محور شیراز _ اصفهان، در میان شعله‌های آتش سوخت اما صدمه‌ای به سرنشینان وارد نشده است.

به گزارش ایمنا، یک دستگاه اتوبوس که جمعی از سربازان ارتش را از دشت ارژن به اردوگاه کبیر ابرکوه می‌برد، در محور شیراز _ اصفهان حوالی روستای حاجی آباد طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

به گفته حاضران همه سرنشینان موفق شدند در دقایق اولیه وقوع حریق از اتوبوس خارج شوند اما وسایل آنها به علت نبود فرصت کافی برای جابه‌جایی، در اتوبوس جا ماند و در آتش سوخت. هر چند آتش‌نشانان به محض اطلاع، جهت اطفای حریق در محل وقوع حادثه حاضر شدند اما اتوبوس کاملاً سوخته است.

به دنبال این حادثه، سرهنگ علیرضا قنبری اظهار کرد: ظهر روز _شنبه پنجم شهریورماه_ یک دستگاه اتوبوس متعلق به یکی از شرکت‌های مسافربری که از شیراز عازم ابرکوه بود، در کیلومتر ۱۵ مرودشت به سمت سعادت‌شهر نزدیک روستای حاجی آباد به علت نقص فنی در قسمت موتور دچار آتش‌سوزی شد.

وی: با هوشیاری راننده قبل از شدت گرفتن آتش، همه مسافران در سلامت کامل از اتوبوس پیاده شده و با وسیله نقلیه دیگری راهی مقصد شدند.

رئیس پلیس راه سعادت شهر استان فارس با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، خاطرنشان کرد: برابر بررسی صورت گرفته علت آتش‌سوزی نقص فنی در قسمت موتور اتوبوس اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین

کد خبر 600349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.