احتمال اصلاح بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار

ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای به ترتیب به ۸۹۸ و ۴۴ میلیارد دلار رسید، شاخص ترس و طمع در سطح ۲۸ واحد قرار گرفت که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است و دامیننس بیت کوین برابر با ۴۰.۵۲ بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اگر بخواهیم مهم‌ترین سطح حمایتی بیت کوین را مشخص کنیم، به محدوده ۲۰ هزار دلار اشاره خواهیم کرد، اگر این سطح از دست برود احتمال اصلاح تا محدوده ۱۸ هزار دلار و سپس ۱۵ هزار دلار را برای این رمزارز خواهیم داشت.

درحال‌حاضر بیت‌کوین بر روی این سطح ناپایدار است و گاهی به زیر ۲۰ هزار دلار و مجدد به سمت بالا حرکت می‌کند، ارزش بازار رمزارزها و حوزه دیفای به ترتیب به ۸۹۸ و ۴۴ میلیارد دلار رسید، شاخص ترس و طمع در سطح ۲۸ واحد قرار گرفت که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است و دامیننس بیت کوین برابر با ۴۰.۵۲ بود.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۰ هزار دلار

تغییرات: افت ۰.۵۲ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار ۴۸۷ دلار

تغییرات: رشد ۰.۱۰ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۲۷۷ دلار و ۶۲ سنت

تغییرات: افت ۰.۴۷ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۰.۲۴ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۴۵ دلار

تغییرات: رشد ۳.۳۳ درصدی

سولانا (SOL): ۳۱ دلار و ۵۰ سنت

تغییرات: افت ۰.۰۶ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۶۳۴ دلار

تغییرات: افت ۰.۶۵ درصدی

پالیگان (polygon): ۰.۸۱۰ دلار

تغییرات: رشد ۵.۹۴ درصدی

پولکادات (DOT): ۷ دلار و ۴ سنت

تغییرات: رشد ۱.۹۴ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۶۲۸ دلار

تغییرات: رشد ۲.۱۸ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۱۹ دلار و ۸۰ سنت

تغییرات: افت ۲.۵۸ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

احتمال اصلاح بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار

حمایت: ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۲۴ هزار دلار، سقف کانال از دست رفته.

پیش بینی: پیش بینی اصلاح قیمتی تا سطح ۱۸ هزار دلار را برای این رمزارز خواهیم داشت، احتمال پایداری بیت کوین در سطح ۲۰ هزار دلار اندک است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

احتمال اصلاح بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش بازار رمزارزها در مقابل حوزه دیفای

احتمال اصلاح بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار

شاخص ترس و طمع

احتمال اصلاح بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار

مسئول اصلی پروژه متاورس هورایزن شرکت متا را ترک می‌کند

سی‌ان‌بی‌سی روز جمعه به نقل از یک سخنگوی غول رسانه‌های اجتماعی متا (Meta) گزارش داد که ویوک شارما، قائم‌مقام متاورس هورایزن (Horizon) این شرکت را ترک می‌کند. شارما که مسئول اصلی توسعه نرم‌افزار واقعیت مجازی رسانه اجتماعی هورایزن بود، به مدت شش سال نیز در سمت‌های مختلف شرکت متا حضور داشت.

در این گزارش آمده است که شارما بر پروژه‌های واقعیت مجازی از جمله سرویس رسانه اجتماعی هورایزن ورلدز (Horizon Worlds)، هورایزن ورک‌رومز (Horizon Workrooms) و اپلیکیشن هورایزن ونیوز (Horizon Venues) نظارت داشته است. سی‌ان‌بی‌سی همچنین در گزارش خود گفته است که تیم هورایزن اکنون به‌صورت مستقیم تحت نظر ویشال شاه، رئیس بخش متاورس شرکت متا فعالیت می‌کند و به او گزارش می‌دهد.

نگرانی بنیان‌گذار تری اروز کپیتال از احتمال صدور حکم زندان برای او و دیگر مدیران شرکت

گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ نشان می‌دهد که سو ژو، بنیان‌گذار صندوق پوشش ریسک ارزهای دیجیتال ورشکست شده تری اروز کپیتال (Three Arrows Capital)، نگران زندان و سایر مجازات‌های شدید قانونی است که احتمالاً در انتظار او و سایر مدیران شرکت قرار دارد.

سو ژو به‌طور مشخص گفته است که او، کایل دیویس و سایر مدیران تری اروز کپیتال به‌دلیل مسئولیت‌هایی که در این شرکت دارند، ممکن است با جریمه نقدی و زندان مواجه شوند. وی مدعی است که نگران پیامدهای بالقوه شدید ناشی از اعمال قدرت مسئولین انحلال این شرکت است که می‌تواند او و دیگر مدیران را به پشت میله‌های زندان بکشاند.

ارزش بازار سهام ایالات متحده در یک روز حدود ۱.۲۵ تریلیون دلار سقوط کرد

ارزش بازار سهام ایالات متحده پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، درباره ادامه افزایش نرخ بهره در این کشور، بیش از ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال، یعنی حدود ۱.۲۵ تریلیون دلار سقوط کرد. در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش شاخص «S&P۵۰۰» حدود ۳.۴ درصد کاهش داشته و به پایین‌ترین سطح خود از اواخر ژوئیه (تیر) رسیده است. شاخص بورسی نزدک نیز با پیروی از این روند، نزدیک به چهار درصد سقوط کرده است.

بنک آف آمریکا: روند صعودی اتریوم احتمالاً تا به‌روزرسانی شبکه ضعیف‌تر خواهد شد

بنک آف آمریکا روز جمعه در یادداشتی نوشت که روند صعودی قیمت اتریوم احتمالاً تا زمان به‌روزرسانی شبکه ضعیف‌تر خواهد شد، زیرا سرمایه‌گذاران به‌دنبال درک بهتر نتایج حاصل از به‌روزرسانی ادغام هستند. این بانک سرمایه‌گذاری انتظار دارد تا زمانی که اتریوم بر مشکلات فعلی خود غلبه می‌کند، بلاک چین‌های رقیب مانند بایننس اسمارت چین، ترون، اولنچ و سولانا سهم بازار بیشتری را به‌دست آورند.

الکش شاه، تحلیلگر بنک آف آمریکا، در این یادداشت گفته است: «سرمایه‌گذاران احتمالاً متوجه شده‌اند که انتقال به‌ظاهر زودهنگام اتریوم به اثبات سهام، نگرانی آنها را در رابطه با مقیاس‌پذیری یا هزینه بالای تراکنش‌ها برطرف نخواهد کرد.»

به‌روزرسانی اتریوم می‌تواند به ضرر دیفای و استیبل کوین‌ها تمام شود

بر اساس گزارش جدید پلتفرم دپ ریدار، به‌روزرسانی ادغام می‌تواند با کاهش زمان تراکنش‌ها یا اختلال در پروتکل‌های وام‌دهی، به‌طور قابل‌توجهی بر نحوهٔ عملکرد پروتکل‌های دیفای در بلاک چین اتریوم تأثیر بگذارد. پدرو هرا، تحلیلگر داده در دپ ریدار، گفته است حتی اگر به‌روزرسانی ادغام بدون مشکل انجام شود، اثر منفی آن بر عرضه اتریوم‌های جدید در بازار، می‌تواند بر استخرهای نقدینگی تأثیر بگذارد.

وی در گفت‌وگوی خود با کوین دسک گفته است: «اگر ادغام با موفقیت اجرا نشود، در عملکرد پروتکل‌های دیفای تاخیرهایی خواهیم داشت که روی فعالیت استیبل کوین‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.»

هولدرهای اتریوم به اندازه موجودی خود توکن فورک‌های احتمالی این شبکه را دریافت خواهند کرد

صرافی بایننس به‌تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در طول به‌روزرسانی ادغام، توکن فورک‌های احتمالی اتریوم را با نسبت یک‌به‌یک به حساب هولدرهای اتریوم اختصاص دهد. همچنین، واریز و برداشت اتریوم و دیگر توکن‌های «ERC-۲۰» در روز ششم سپتامبر (پانزدهم شهریور) در روند آماده‌سازی شبکه برای به‌روزرسانی بلاتریکس و پانزدهم سپتامبر (بیست‌وچهارم شهریور) در زمان اجرای ادغام، به حالت تعلیق در خواهد آمد. علاوه بر این، بایننس از برداشت توکن‌های هر فورک احتمالی اتریوم پشتیبانی می‌کند. البته این توکن‌ها پیش از فهرست‌شدن همان فرآیند بررسی را که بایننس برای توکن‌های دیگر انجام می‌دهد، طی خواهند کرد.

نقشه بازار

احتمال اصلاح بیت‌کوین تا ۱۸ هزار دلار

کد خبر 600344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.