رفع مشکلات محلات حاشیه‌نشین در اولویت مدیریت شهری ارومیه

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: رسیدگی به مشکلات محلات کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین از مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _ یکشنبه ششم شهریورماه_ در هشتاد و ششمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر ارومیه با توجه به روز داروساز و تبریک این روز، اظهار کرد: این روز را گرامی می‌داریم و امیدواریم هیچ بیماری رنج کمبود یا نبود دارو و گرانی آن را متحمل نشود.

وی ادامه داد: روز کشتی به عنوان یکی از محبوب‌ترین رشته‌های ورزشی است و این روز به مناسبت سال روز تولد جهان پهلوان غلامرضا تختی به عنوان روز کشتی نام‌گذاری شده و این روز را به تمام ورزشکاران این حوزه تبریک می‌گویم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به آغاز آسفالت‌ریزی در محلات کم برخوردار از شهردار ارومیه بابت این اقدام ارزشمند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم خدمات‌رسانی به محلات کم برخوردار با قوت هر چه تمام تداوم یابد.

وی تصریح کرد: رسیدگی به مشکلات محلات کم برخوردار و حاشیه‌نشین جزو مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری است و خواستار تداوم این توجه با نظر به تأکید شورای اسلامی شهر در این راستا هستیم.

وی اضافه کرد: برخی مالکان املاک قولنامه‌ای طی سال‌های گذشته مبالغی را برای صدور مجوز به حساب شهرداری واریز کرده‌اند، اما اکنون شهرداران مناطق از امضا مدارک مربوطه خودداری می‌کنند، در خواست می‌کنم این مشکل رفع شود.

منافی افزود: در بحث مقابله با سد معبر نباید حق افراد ضایع شود و باید برخورد با سد معبر توأم با عدالت باشد، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر باید به نحو شایسته به کار نظارتی خود با جدیت ادامه دهند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: از شهردار ارومیه بابت آغاز پرداخت حقوق کارکنان تشکر می‌کنم.

کد خبر 600341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.