راه‌اندازی «گذر تابستان شهروندی» در بوستان‌های کرج

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: گذر تابستان شهروندی در بوستان‌های این کلان‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

مهدی علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اهمیت آموزش شهروندی در موضوعات مختلف و بهبود کیفیت اوقات فراغت مردم، اظهار کرد: آموزش امری مهم و حیاتی در جامعه است و آموزش‌های شهروندی به‌عنوان حق مسلم مردم، باید در ادوار مختلف سال در اختیار عموم قرار گیرد.

وی افزود: در همین راستا و با توجه به فصل تابستان و از طرفی نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس و افزایش تردد شهروندان در سطح شهر، سازمان فرهنگی در نظر دارد از روز ششم شهریورماه در باغ فاتح، روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۸ گذر تابستانه شهروندی را در بوستان‌های شهر کرج راه‌اندازی کند.

سرپرست معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری کرج تصریح کرد: آموزش شهروندی در موضوع پسماند، آتش‌نشانی، راهنمایی و رانندگی و مواردی همچون مشاوره، سلامت روان، رباتیک، بازی و سرگرمی، آسیب‌های اجتماعی، خانواده، دختران فیروزه‌نشان، کارشناس مذهبی و خدمات سرای محله از جمله برنامه‌های متنوع گذر شهروندی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان کرج دعوت می‌شود تا در این رویداد اجتماعی و فرهنگی شرکت کنند تا گام مثبتی در راستای احقاق حقوق شهروندی در امر آموزش همگانی برداشته شود.

کد خبر 600301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.