۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مانیتورهای جدید ایسوس معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایسوس از دو مانیتور ۲۷ اینچی سری ROG Swift رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ایسوس دو مانیتور ۲۷ اینچی گیمینگ جدید به نام ROG Swift PG27UQR و ROG Swift 360Hz PG27AQN رونمایی کرده است و قصد دارد آن‌ها را تا پیش از پایان سال جاری میلادی عرضه کند. ایسوس چند سال پیش مانیتوری به نام ROG Swift PG27UQ عرضه کرد و مدل‌های جدید با آن مانیتور تفاوت‌های محسوسی دارند.

به نظر می‌رسد که مانیتور ROG Swift PG27UQR در واقع مدل جدید ROG Swift PG27UQ محسوب می‌شود و ROG Swift 360Hz PG27AQN مدلی با نرخ نوسازی بیشتر و وضوح پایین‌تر است. به نظر می‌رسد دو مانیتور جدید ایسوس تا حد زیادی مشابه هم هستند. مانیتور ROG Swift 360Hz PG27AQN دارای وضوح QHD است؛ ایسوس در حال حاضر جزئیات دیگری درباره این مانیتور اعلام نکرده است و فقط عنوان کرده است که این محصول صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز دارد.

شرکت ایسوس می‌گوید ROG Swift PG27UQR مجهز به صفحه‌نمایش IPS با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۶۰ هرتز است. صفحه‌نمایش این مانیتور دارای زمان پاسخ‌دهی یک میلی‌ثانیه است، ۹۵ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و با استانداردهای VESA DisplayHDR 600 و Nvidia G-Sync سازگار است. می‌توان انتظار داشت که مانیتور ROG Swift PG27UQR از درگاه DisplayPort 1.4 و HDMI 2.1 استفاده می‌کند. درگاه HDMI محصول از فناوری نرخ نوسازی متغیر در کنسول‌های نسل جدید پشتیبانی می‌کند.

شرکت ایسوس فعلاً قیمت و تاریخ عرضه دقیق دو مانیتور جدید خود را اعلام نکرده؛ با این وجود گفته است که قصد دارد آن‌ها را در فصل پایانی سال جاری در دسترس قرار دهد.

کد خبر 600206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.