خدمات‌رسانی ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از ابتدای مهرماه

رئیس سازمان حمل‌و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و ۲۰ آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، حمید خضری اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در راستای رفاه حال دانش‌آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام داده است.

وی افزود: از ابتدای مردادماه جلسات متعددی با شرکت‌های مینی‌بوس رانی سطح شهر برای ثبت‌نام جهت سرویس‌دهی مدارس انجام شده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج با بیان اینکه شش شرکت مینی‌بوس رانی در زمینه سرویس‌دهی مدارس فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۱۵ دستگاه اتوبوس به این حوزه اختصاص داده خواهد شد.

خضری ادامه داد: در مجموع ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس و ۲۰ آژانس تاکسی تلفنی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: داشتن معاینه فنی و بیمه مینی‌بوس‌هایی که برای مدارس فعالیت می‌کنند، ضروری است. مینی‌بوس‌هایی که در طرح سرویس مدارس در فصل جدید تحصیلی شرکت می‌کنند باید دارای دفترچه تردد درون شهری داشته باشند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: شهروندان برای استفاده از سرویس مدارس از شرکت‌های معتبر و طرف قرارداد با سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری استفاده کنند.

خضری افزود: با هدف نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس‌های مدارس، کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده است و به صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی و قراردادها را بررسی می‌کند.

کد خبر 600100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.