کسب ۲ نشان برتر شهر فعال توسط شهرداری بروجن

شهردار بروجن گفت: شهرداری این شهر در دو حوزه شهر دوستدار پیاده‌روی و شهر دوستدار ورزش موفق به کسب نشان برنز شده است.

حمزه علی‌ولییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بروجن به‌عنوان یکی از شهرهای پیشرو در راستای تحقق پروژه‌های ملی شفا (شهرهای فعال ایران) شناخته شد.

وی افزود: شهرداری بروجن در دو حوزه دوستدار پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری موفق به کسب نشان برنز شهر فعال ایران در میان ۹ شهر نامزد از مجموع ۱۵۱۸ شهر کشور شده است.

به گزارش ایمنا، در مراسم تقدیر از شهرداران طرح ملی «شهر فعال» در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک، نشان ملی برنز شهر دوستدار ورزش و نشان ملی برنز شهر دوستدار پیاده‌روی به بروجن تعلق گرفت، در پایان مراسم از شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر بروجن تقدیر شد.

در دومین مجمع شورای سیاست‌گذاری شهرهای فعال ایران که با حضور معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و جمعی از شهرداران کلان‌شهرهای ایران در هتل پارسیان آزادی برگزار شد، شهر بروجن مفتخر به دریافت نشان ملی شهر فعال توسط شهردار بروجن شده است.

فدراسیون ورزش‌های همگانی به عنوان متولی همگانی شدن ورزش در کشور نسبت به طراحی و اجرای طرح ملی شفا (شهرهای فعال ایران) با هدف شناسایی، اعتباربخشی و معرفی شهرهای پیشرو، موفق و الگو در زمینه ورزش و فعالیت بدنی کرده است تا امکان معرفی فعال‌ترین شهرها را فراهم کند.

بروجن مرکز شهرستان بروجن و دومین شهر بزرگ استان چهارمحال‌وبختیاری است و حدود ۵۸۰ کیلومترمربع وسعت دارد.

کسب ۲ نشان برتر شهر فعال توسط شهرداری بروجن

کد خبر 599911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.