۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
ماوس گیمینگ ریزر رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ریزر ماوس گیمینگ Basilisk V3 Pro را با نورپردازی RGB و حسگر پردقت رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ریزر به‌تازگی مدل جدید ماوس‌های گیمینگ سری Basilisk را معرفی کرد. ماوس جدید که Razer Basilisk V3 Pro نام دارد تا حد زیادی مشابه مدل V3 است و مانند این ماوس از ۱۱ کلید قابل برنامه‌ریزی استفاده می‌کند. ماوس جدید شرکت ریزر به سوئیچ‌های اپتیکال جدید ریزر، نورپردازی جذاب RGB و غلتکی ویژه مجهز شده است.

ماوس V3 Pro ریزر از اتصال‌بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به حسگری با وضوح ۳۰۰۰۰ نقطه بر اینچ مجهز شده است. ریزر داک شارژ بی‌سیم خود را که دارای نرخ نمونه‌برداری ۴۰۰۰ هرتز است، در دسترس قرار داد. این قابلیت صرفاً در صورتی ارائه می‌شود که کاربران داک شارژ مجزا را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار خریداری کنند.

داک شارژ به همراه قطعه‌ای آهن‌ربایی عرضه می‌شود که در بخش زیرین ماوس قرار می‌گیرد. این قطعه آهنربایی باعث می‌شود ماوس جدید ریزر به خوبی به داک شارژ متصل شود تا هنگامی که مشغول استفاده از آن نیستید، فرایند شارژ صورت بگیرد. استفاده از این قطعه به V3 Pro امکان می‌دهد از طریق سایر شارژرهای مبتنی‌بر استاندارد Qi شارژ شود.

ماوس Basilisk V3 Pro و داک شارژ در مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت در دسترس هستند. خود ماوس به تنهایی ۱۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد، اما زمانی که این محصول به همراه داک شارژ عرضه شود، با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به دست مشتریان می‌رسد. ریزر داک شارژ را به صورت جداگانه با قیمت ۶۹.۹۹ دلار عرضه می‌کند. قطعه آهن‌ربایی به صورت جداگانه ۱۹.۹۹ دلار قیمت دارد، اما زمانی که داک شارژ را بخرید، این قطعه نیز به صورت رایگان ارائه می‌شود.

کد خبر 599857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.