آلومینیوم اراک صفر _ پرسپولیس یک/ سرلک و رفقا منجی یحیی شدند!

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال میهمان آلومینیوم اراک بود که این تیم را با یک گل شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس امشب جمعه _چهارم شهریورماه_ در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت که با پیروزی قرمزها همراه شد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس

داوران: امیر عرب براقی، علیرضا ایلدروم، محمدجواد مداح، احمد محمدی

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی‌زاده، والنتینویوئل، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی و میلاد فخرالدینی.

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل محمدی

کارت زرد:

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند (دقیقه ۶۴)

کارت قرمز:

گل‌ها:

پرسپولیس: میلاد سرلک

شرح بازی: در پنج دقیقه ابتدایی بازی، آلومینیوم مسابقه را در اختیار دارد. پرسپولیس هم در شرایط بازی قرار گرفت، قرمزها موقعیت‌های تقریباً خوبی ایجاد می‌کنند. آلومینیوم به کمک مهاجمین خود حملاتی انجام می‌دهد که باعث بالا رفتن جذابیت بازی شده است. آلومینیوم حریف دست و پا بسته‌ای مقابل پرسپولیس نیست، ۳۵ دقیقه از بازی گذشته و هنوز دروازه تیم‌ها باز نشده است. شوت‌های از راه دور بازیکنان آلومینیوم اراک راهی به دروازه پرسپولیس ندارد. قرمزهای پایتخت در آخرین دقایق نیمه اول به گل رسیدند تا این نیمه با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس تمام شود.

نیمه دوم: پرسپولیسی‌ها برای حفظ گل خود بازی را آرام پیش می‌برند. در دقیقه ۶۴ بازیکن آلومینیوم برخوردی با بازیکن پرسپولیس داشت که اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، اما داور این صحنه را خطا تشخیص نداد. بازی به دقیقه ۷۵ رسیده ولی شاهد موقعیتی خطرناک نیستیم. شش دقیقه وقت اضافه اعلام شد و درنهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۸: ضربه ترابی با اختلاف کم از کنار دروازه آلومینیوم به بیرون رفت.

دقیقه ۹: بازیکن آلومینیوم روی یک ضربه سر اشتباه امکان داشت دروازه تیم خود را باز کند.

دقیقه ۲۱: بازیکنان آلومینیوم در یک موقعیت خوب به دروازه پرسپولیس رسیدند، اما با تعللی که داشتند مدافعین پرسپولیس رسیدند.

دقیقه ۲۹: ضربه محکم بازیکن آلومینیوم به دفاع پرسپولیس برخورد کرد.

دقیقه ۴۰: شوت زمینی بازیکن پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: بیرانوند شوت زاویه بسته بازیکن آلومینیوم را در اختیار گرفت.

دقیقه ۷۷: پرسپولیسی‌ها روی یک ضد حمله به دروازه آلومینیوم رسیدند و موقعیت گلزنی داشتند که ضربه پاکدل آرام بود.

گل‌ها:

دقیقه ۴۱( میلاد سرلک): روی پاس عمقی ترابی، میلاد سرلک در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان آلومینیوم قرار گرفت که توپ را از بالای سر گلر به گل تبدیل کرد.

نکات بازی: هواداران آلومینیوم به دلیل محرومیت اجازه حضور در ورزشگاه ندارند، اما گویا تعدادی هوادار در ورزشگاه حضور دارند.

کد خبر 599837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.